Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czechbox
Author Message
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #1
Czechbox
[Image: czerch.png]

Jak je Czechbox na tom:

Quote:https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing

Textury k Czechboxu

Quote:https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/CzechRes7.zip

Jednotlivé mapy ke stažení
Quote:https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map01.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map02.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map03.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map04.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map05.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map06.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map07.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map08.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map09.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map10.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map11.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map12.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map15.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map16.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map18.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map20.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map21.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map23.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map24.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map25.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map26.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map28.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map29.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map31.wad
https://liquiddoom.net/enkeli/czechbox/Maps/map32.wad

Demo

Quote:https://liquiddoom.net/doom/forum/attach...hp?aid=103

ToDo List

Zde je menší seznam úkolů, které bude nutné splnit

1) Pojmenovat všechny mapy

• Ideálně aby sulphurit sám prozradil, jak se jeho mapy jmenují. Dávat jim jména za něj je možná kapku nefér :) Ale nemám na sulphurita kontakt - zkoušel jsem si ho přidat na steam, ale není tam aktivní.
Seznam map zde:

Quote:https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0


2) Dodělat prvních deset map
3) Dodělat prvních dvacet map
4) Dodělat prvních třicet plus dva map
5) Dodělat všechny mapy a dát je dohromady

• Prostě tohle je takovej ten základ.

6) Narvat od každé mapy hudbu
7) Upravit názvy všech map
8) vyrobit readme.txt
8) Slepit to všechno nějak dohromady i s grafikou
9) Provést betatest
(This post was last modified: 21-12-2016 10:16 PM by cyberreality.)
13-10-2012 07:23 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #2
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Zabírám si rovnou MAP07, jestli můžu Smile Dostal jsem nápad...
13-10-2012 07:35 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #3
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(13-10-2012 07:35 PM)scifista42 Wrote:  Zabírám si rovnou MAP07, jestli můžu Smile Dostal jsem nápad...

Nápady jsou zde vítané!
13-10-2012 07:37 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #4
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Takže ak tomu dobre chápem, tá prvá mapa je moja? Big Grin

K textúram:
Budem využívať len textúry z Doomu 2, keby som náhodou potreboval použiť nejakú ďalšiu tak hneď poviem aby nebol bordel Smile Rovno Ti môžem povedať, že idem vyrobiť "kópiu" FLAT20 pre použitie na stenách (aj pre ostatných Wink).

Ku svojim mapám si tiež vyrobím vlastnú hudbu, keby sa Ti nepáčila, kľudne povedz Smile Vyrobím novú, ktorá (snáď) bude lepšia.

A ešte by som chcel povedať, že ak by o mapy 03 a 04 nebol záujem, zoberiem si ich Smile
13-10-2012 07:59 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jaeden Offline
Revenant
***

Posts: 57
Joined: Aug 2011
Post: #5
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Já bych si teda zabral nějakou tu lehkou, něco od 03 do 05.
13-10-2012 08:27 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 287
Joined: Aug 2011
Post: #6
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Tak mi dejte zatím 4 a 15 (s exitem do 30ky). Wink
13-10-2012 09:26 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #7
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(13-10-2012 07:59 PM)sulphurit Wrote:  Takže ak tomu dobre chápem, tá prvá mapa je moja? Big Grin

K textúram:
Budem využívať len textúry z Doomu 2, keby som náhodou potreboval použiť nejakú ďalšiu tak hneď poviem aby nebol bordel Smile Rovno Ti môžem povedať, že idem vyrobiť "kópiu" FLAT20 pre použitie na stenách (aj pre ostatných Wink).

Ku svojim mapám si tiež vyrobím vlastnú hudbu, keby sa Ti nepáčila, kľudne povedz Smile Vyrobím novú, ktorá (snáď) bude lepšia.

A ešte by som chcel povedať, že ak by o mapy 03 a 04 nebol záujem, zoberiem si ich Smile

Jo, první mapa je tvoje. S Flatem počítám. Hudba může být! A ber si jakoukoliv mapu, které je volná, jak je libo Smile
13-10-2012 09:26 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #8
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Vy už si zabíráte mapy a ještě jsme se ani nedomluvili na těch texturách Smile
14-10-2012 08:18 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #9
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Za sebe můžu říct, že nový textury v podstatě nepotřebuju a budu používat jen ty z Doomu 2 + ty, na kterých se ostatní domluví.

Ale přece jenom, hodila by se textura a podlaha tzv. "absolutní černi". Asi si ji vyrobím nebo prostě odněkud zkopíruju.
14-10-2012 09:15 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #10
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(14-10-2012 09:15 AM)scifista42 Wrote:  Za sebe můžu říct, že nový textury v podstatě nepotřebuju a budu používat jen ty z Doomu 2 + ty, na kterých se ostatní domluví.

Ale přece jenom, hodila by se textura a podlaha tzv. "absolutní černi". Asi si ji vyrobím nebo prostě odněkud zkopíruju.

Dobře.
14-10-2012 09:35 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jaeden Offline
Revenant
***

Posts: 57
Joined: Aug 2011
Post: #11
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Bylo by možné přidat tyto textury?


Attached File(s)
.zip  texs.zip (Size: 12.86 KB / Downloads: 209)
14-10-2012 10:08 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #12
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Co kdybychom to udělali takto. Dám čas třeba do středy a vy si rozmyslíte, které textury tam chcete a narvete sem všechno, co tam budete chtít a já je ve středu třeba nacpu do jednoho wadu, který bude prostě náš "texture recource" Smile A až budou všechny mapy hotový, sešiju je k sobě a náš texture resoucer tam prostě narvu Wink Big Grin
14-10-2012 10:11 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 287
Joined: Aug 2011
Post: #13
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
K texturám. Bylo by vhodný mít jeden externí texture.wad. Pokud někdo přidá nějakou texturu, tak novou verzi uploadne na liquiddoom a ostatní ho budou moci používat.
Třeba se mi někdy v průběhu zalíbí textura. Přidám ji a uploadnu novou verzi pro ostatní.
14-10-2012 01:04 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #14
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
"Třeba se mi někdy v průběhu zalíbí textura. "

- Jo ták Smile)
Nechceš se o ty textury starat ty? Mně se totiž moc nechce drbat s každou texturou, co se někomu v průběhu zalíbí Smile (přesně jak jsem v textu naznačil)
(This post was last modified: 14-10-2012 01:10 PM by enkeli33.)
14-10-2012 01:10 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #15
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Enkeli, ešte by ma zaujímalo, či zmeníme obrázky HUD-u a hudbu mimo máp (v menu atď.). HUD kľudne spravím, hudbu môžem zložiť Smile
14-10-2012 01:32 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #16
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(14-10-2012 01:32 PM)sulphurit Wrote:  Enkeli, ešte by ma zaujímalo, či zmeníme obrázky HUD-u a hudbu mimo máp (v menu atď.). HUD kľudne spravím, hudbu môžem zložiť Smile

Co se týče hudby, tak proč ne Smile

Pokud nějakou grafiku vytvoříš, tak mi to rovněž vadit nebude Smile
14-10-2012 02:06 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #17
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(Btw: Malá kulturní vložka. Rozhodl jsem si zahrát ZOF na Ultra-violence s tím, že to budu hrát s následujícími pravidly. 1) Všechny pinky demony, spectres a cacodemony a painelementály budu zabíjet jen rozřezáním motorovkou) 4) Všechny drobný potvůrky - impové, lebky, vojáci - rostřílím kulometem pokudmožnos ATD. Docela to šlo, i když u některých map to byl opravdu dlouhý náročný několika hodinový boj - dohromady mi to zabralo přes 13 hodin herního času - rozdrolen do celého měsíce, kdy jsem to po večer občas hrál. Skončil jsem v mapě 30, která mi připadá na UV nehratelná Big Grin)
14-10-2012 07:06 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 287
Joined: Aug 2011
Post: #18
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Tak mi dej mapu 6 a mapu 15 zatim...
14-10-2012 11:47 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #19
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
No takže tá moja mapa už je v Boom formáte, lenže asi niekde robím chybu, lebo keď sa ju snažím spustiť v PrBoome aj s tou mojou kópiou FLAT20 tak mi to vypisuje toto: R_TextureNumForName: SKY3 not found

Holt to so Sladeom neviem, pridal som to aj medzi PP_START a PP_END (aj P_END som skúsil a nič) a aj som to konvertoval medzi snáď všetkými formátmi v Slade dostupnými, pridal som to do TEXTUREx a snažil som sa urobiť všetko možné, ale toto mi jednoducho nejde a nikdy nešlo Big Grin

Dôležitejšie však je, že bez pridania tejto textúry mapa ide fajn, okrem toho, že všade tá textúra chýba Smile Ale keby ju tam pridal niekto kto to umí, mohlo by to ísť Smile
15-10-2012 05:02 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #20
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Otevři si Doom2.wad, zkopíruj jeho TEXTURE1 a PNAMES do svého wadu, pak přidej svoji texturu.
15-10-2012 05:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #21
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(15-10-2012 05:02 PM)sulphurit Wrote:  No takže tá moja mapa už je v Boom formáte, lenže asi niekde robím chybu, lebo keď sa ju snažím spustiť v PrBoome aj s tou mojou kópiou FLAT20 tak mi to vypisuje toto: R_TextureNumForName: SKY3 not found

Holt to so Sladeom neviem, pridal som to aj medzi PP_START a PP_END (aj P_END som skúsil a nič) a aj som to konvertoval medzi snáď všetkými formátmi v Slade dostupnými, pridal som to do TEXTUREx a snažil som sa urobiť všetko možné, ale toto mi jednoducho nejde a nikdy nešlo Big Grin

Dôležitejšie však je, že bez pridania tejto textúry mapa ide fajn, okrem toho, že všade tá textúra chýba Smile Ale keby ju tam pridal niekto kto to umí, mohlo by to ísť Smile

Pošli všecko na mail (enkeli33@gmail.com), dám to nějak dohromady Smile
15-10-2012 05:29 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #22
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
scifista42: Už všetko ide ako má Wink Díky.

enkeli: Už to ide Smile Ajtak ti to mám poslať?
(This post was last modified: 15-10-2012 05:48 PM by sulphurit.)
15-10-2012 05:40 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #23
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(15-10-2012 05:40 PM)sulphurit Wrote:  scifista42: Už všetko ide ako má Wink Díky.

enkeli: Už to ide Smile Ajtak ti to mám poslať?

No můžeš, protože já osobně moc nevidím smysl v tom, vycucnout Doom2 wad, ze kterého bude všechny infromace náš wad stejně čerpat...
15-10-2012 06:18 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #24
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Už by si to mal mať v schránke.
15-10-2012 06:26 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #25
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(15-10-2012 06:18 PM)enkeli33 Wrote:  No můžeš, protože já osobně moc nevidím smysl v tom, vycucnout Doom2 wad, ze kterého bude všechny infromace náš wad stejně čerpat...

Smysl je v tom, že to prostě jinak nejde Big Grin

http://doomwiki.org/wiki/Adding_custom_textures

Navíc jsem nemyslel vycucnout všechny patche a grafiky, jenom ty dva .lmp, které mají dohromady asi 25 kB.
15-10-2012 07:05 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #26
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(15-10-2012 07:05 PM)scifista42 Wrote:  
(15-10-2012 06:18 PM)enkeli33 Wrote:  No můžeš, protože já osobně moc nevidím smysl v tom, vycucnout Doom2 wad, ze kterého bude všechny infromace náš wad stejně čerpat...

Smysl je v tom, že to prostě jinak nejde Big Grin

http://doomwiki.org/wiki/Adding_custom_textures

Navíc jsem nemyslel vycucnout všechny patche a grafiky, jenom ty dva .lmp, které mají dohromady asi 25 kB.

aha takhle Smile
15-10-2012 09:08 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 287
Joined: Aug 2011
Post: #27
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Právě proto bych doporučoval udělat jeden resource file, kam by se přidávala veškerá nová grafika. Přišlo by mi to přehlednější.
15-10-2012 11:59 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #28
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Dobře

Když slíbíš, že už nepřijdeš s mapou, co obsahuje pouze textures1 a nic víc Smile
16-10-2012 05:33 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jaeden Offline
Revenant
***

Posts: 57
Joined: Aug 2011
Post: #29
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
map05 done.

zaberu si map08


Attached File(s)
.zip  zbMAP05.zip (Size: 48.54 KB / Downloads: 201)
16-10-2012 09:11 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #30
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(16-10-2012 09:11 PM)Jaeden Wrote:  map05 done.

Umíš i jiné mapy než "slaughter"? Big Grin Tolik nepřátel, a to je teprve mapa 5...

Je to fajn mapa. Sice bych osobně v každé místnosti snížil počet nepřátel (a munice) aspoň na třetinu (spíš pětinu), ale musim říct, layout je perfektní a hraje se to dobře. S obtížností jsem taky spokojený. Jedinej problém jsou ty spectrové - kromě toho, že je jich moc, tak... víš, když hraješ v Boomu, nemůžeš skákat potvorám po hlavách, a tak to té propasti se spectry ani nemůžeš pořádně skočit.

Jinak jestli se můžu zeptat, odkud bereš tu MIDI hudbu? Smile I v Zones of Fear jsem si všiml, že na rozdíl od enkeliho nevybíráš hudbu z Iwadů, ale - mnohem lepší Smile
16-10-2012 10:25 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 287
Joined: Aug 2011
Post: #31
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Bude se v mapách nějak rozlišovat obtížnost? Všiml jsem si, že v M01 i M05 jsou všechny obtížnosti totožné.

Ad mapky:

MAP01 - Vcelku slušně po technický stránce zvládnutá mapa, jen trochu moc stísněná. Prostory pro manevrovani malé, ale naštěstí tu nehrozí žádný velký nebezpečí. Největší problém je to, že je to úplně bez nápadu. Jako jedna mapa z 32 se to překousnout dá, ale pokud by takových měl být celý megawad, tak by to byla strašná nuda.

MAP05 - Od Jaedena milé překvapení. Zdá se, že se snažil poučit ze svých chybek. Mapka je visuálně pěkná, nabízí dobrou chellenge a působí kompaktně.
Mám dvě drobné výtky: Když na tebe vyběhe kopa demonu (nez seberes cerveny klic), tak se jen vratíš na schudky ke dverim kudy jsi prisel a jsi v bezpeci. Možná by stálo za to to nějak upravit, aby tě pronásledovali i tam. Další věc jsou Spektry v kyselině. Začně se jich dole rojit moc, takže není jak tam skočit. Pár bych jich ubral a některým v chodbě k Mancubovi bych dal deaf.
17-10-2012 12:53 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 546
Joined: Aug 2011
Post: #32
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
No, obtížnost by se rozlišovat měla...
Ale můžeme to doladit nakonec Smile
17-10-2012 03:59 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->