Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czechbox
Author Message
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #97
RE: Czechbox
Za chvily asi prijde na radu zabydleni...

[Image: screenshotdoom201302231.th.png]

Vypadá trochu větší, ale bez potvor to lze proběhnout za asi 1:15 tak se s potvorama do nějakých těch 10 minute asi vejdu Wink
23-02-2013 12:51 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #98
RE: Czechbox
tak, jak to měl jaeden v mapě 9 v zof?Smile
01-03-2013 06:57 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #99
RE: Czechbox
Mapa 10
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../MAP10.wad


Ozkoušejte, napište názor! Díky Wink Smile
23-06-2013 08:35 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #100
RE: Czechbox
Páni, ono se tu ještě něco děje?

Dobře, mapa 10:
  • První dojem z mapy je důležitý, a proto je úvodní pohled klíčový. Když hráč jako první uvidí holé moře kyseliny, nic moc.
  • Akce se rozjíždí rychle a dobře, to se mi líbí.
  • Podlaha STEP1/STEP2 jen tak hozená přes stříbrnou podlahu (venku) vypadá divně.
  • Nelíbí se mi, jak (ve většině míst) nemůžeš skočit do kyseliny. Vím, že tohle designové řešení se ve wadech často používá, ale mě to prostě přijde nepřirozené, obzvlášť v téhle mapě. Je tech-laděná, takže by tu neměly být démonické síly držící tě na hraně. Vyřešil bych to buď pomocí teleportérů v kyselině, anebo pomocí teleport lajn, které vždy budou až kus dál od místa kam spadneš, a až se pokusíš běžet pryč, "k horizontu", teleportují tě na start.
  • Popravdě řečeno, osobně bych změnil kyselinu na vodu.
  • Skákání po reaktorových tyčích je zajímavé, ale to klesání je moc strmé. V Boom-enginu (pro který jsme se rozhodli) nemůžeš koukat nahoru a dolů a tak se ti těžko manévruje. Navíc ty římsy jsou moc úzké, a když si nevidíš na nohy, snadno spadneš.
  • S tím souvisí ZÁVAŽNÁ CHYBA: Skok k červenému klíči. Plošinky jsou moc daleko od sebe, jen tak tak to zvládnu v ZDoomu, ale můžu s jistotou říct, že v Boomu to nepůjde. Podívej: V Boomu má hráč trochu nižší rychlost než v ZDoomu. (Přesněji řečeno, pokud se nemýlím, to ZDoom je ten prevít, který ještě zvýšil rychlost hráče oproti normálu a lidi si na to pak zvykli) Takže s tím je třeba počítat. Ideální je testovat mapu v PrBoomu-plus místo ZDoomu. Zde je download PrBoomu-plus.
  • Celková hustota monster je dost vysoká. To začíná být problém nás moderních maperů, že si myslíme, že do stejného prostoru nahustíme třikrát tolik monster a dosáhneme tak větší obtížnosti a více zábavy. Myslím, že už jsem pochopil, že takhle to vždycky není. Proto například ten konec by splnil svůj účel i s třetinovým počtem shotgunnerů.
  • Detaily i architektura slušné Smile
  • Obtížnost velice nízká. Myslím, že munice je tak možná trochu dost (vůbec jsem nevyužil zbraně nad 4).
  • Díky za rychlé výtahy! Jinak bych snad radši použil noclip, abych byl nahoře dřív Smile
  • Dva raketomety jsou zbytečné, ten v místnosti s plazmovkou bych vynechal.
  • Tip speciálně pro Enkeliho: Nauč se v mapách využívat jeden důležitý prvek na vyvolání napjatější atmosféry, tedy prvek "záměrného nepoužívání potvor v určitých lokacích". Některá skladiště beden můžeš prostě nechat prázdná, aby se hráč začal bát, co se stane. Jinak je tvůj styl hrozně předvídatelný: Zahneš za roh, potvory, otevřeš dveře, potvory, zmáčkneš čudlík, potvory. Paradoxně to pak začne být větší nuda, než místnosti bez potvor.
  • Jinak se ta mapa ale hraje dobře a líbí se mi.

Určitě taky nezapomeň napsat do tématu zde, které jsem tady nedávno vytvořil. Platí pro všechny, co tohle tady čtou a možná vůbec nechodí do jiných diskuzí Wink

Jen tak mimochodem: Myslím, že jsem dospěl k přesvědčení, že naprostá náhodnost stylů v jednom wadu je horší než sjednocenost a hlavně společný, nejlépe originální nápad. Hráli jste Stardate? To je prostě nádhera, i když obtížnost by mohla být nižší. A ta myšlenka je tak jednoduchá, a funguje!
(This post was last modified: 23-06-2013 11:55 PM by scifista42.)
23-06-2013 11:49 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #101
RE: Czechbox
scifista42: Whoa! Whoa! Není to trochu moc komplexní rozbor vzhledem k tomu, že se jedná o dost maličkatou mapu? Smile Samozřejmě díky Wink

Ten začátek je teda dost výjimka u mých map (jestli jsi hrál), protože já na rozdíl od spoustu lidí nezačínám v malé místnostce, ale vždycky někde na prostoru, takže tady je to poprvé, co civíš do kyseliny no.. Možná ještě vymyslím něco jiného, ale myslím, že se to dá celkem odpustit Smile

Skoky do kyseliny nám doporučili úplně zakázat pipicz a damned - že prý se možnost skoku do tekutiny v dnešních Doom mapách nedělá a už to dnes "nefrčí". Můžu klidně zvětšit "silové pole" okolo mapy a dát tam teleporty/výtahy, ale asi nic moc z toho Smile

Ty skoky a plošinky - heh, já věděl, že budou opět kontroverzní - zkusím si to projít v Boomu a opravím když tak, ale většina takových hopkacích sekvencí jde udělat strifováním Smile

A monstra - moc je prostříhávat nechci. Normálně bych se nebránil, ale tohle je tak maličkatá mapka Smile To pak bude téměř prázdná, když se všude těch potvůrek zbavím... Ale pravda je, že to s monstry prostě moc neumím a dokazují to i moje ostatní mapy. Nikdy nevím, kam je mám dávat a vždycky je naházím tak "náhodně" Smile Možná by to někdo měl dělat za mě Big Grin

Zbytek upravím...
24-06-2013 09:21 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #102
RE: Czechbox
Zkoušel jsem tu svoji mapu v Pr-Boom plus. Skok přes plošinky mi jde naprosto v pohodě, akorát musím užít strife no Big Grin
Ale horší je, že se mi nechtějí otevřít jedny dveře a vůbec nevím, čím by to the fuck mohlo být :/ :\
03-07-2013 04:16 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #103
RE: Czechbox
Podíval jsem se ti na to. Ty dveře mají akci SR (door open stay close fast) a tag nula. To je špatně. Aby mapa fungovala normálně i mimo ZDoom, všechny dveře musí mít BUĎ akci D1/DR a tag nula (myslím tag na linedefce), ANEBO akci S1/SR a nenulový tag. Jinak to nebude fungovat.
(This post was last modified: 03-07-2013 06:38 PM by scifista42.)
03-07-2013 06:37 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #104
RE: Czechbox
(03-07-2013 06:37 PM)scifista42 Wrote:  Podíval jsem se ti na to. Ty dveře mají akci SR (door open stay close fast) a tag nula. To je špatně. Aby mapa fungovala normálně i mimo ZDoom, všechny dveře musí mít BUĎ akci D1/DR a tag nula (myslím tag na linedefce), ANEBO akci S1/SR a nenulový tag. Jinak to nebude fungovat.

aha... tvl já jsem idiot Big Grin
03-07-2013 06:50 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #105
RE: Czechbox
Tak co, pracujeme ještě na Czechbox?
Já se přiznám, že jsem moc nepokročil od poslední doby (furt něco mám... přednášky, do večera, CNC programování, CAD/CAM modelování a plno ptákovin....), co vy?Smile

Samozřejmě furt platí, že na to máme neomezeně času - je jedno, jestli to bude za týden,za rok, za dva Big Grin O nic nejde...

Na druhou stranu mi říkal nějaký Rus, že taky pracovali na nějakým doom projektu na jejich fóru a že ten projekt padl, protože na to přestal být čas a já nechci, aby nás potkal stejný osud - byla by škoda zahodit to, co jsem udělali posledně Smile

ale od posledně mám trochu zmatek - kdo na čem dělá, co je hotový a co je s kterou mapou :-)
28-10-2013 09:20 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #106
RE: Czechbox
Já se přiznávám, že ohledně Czechboxu nedělám vůbec na ničem. A popravdě řečeno, už nějak vůbec nemám zájem na "dělání náhodných map" jen tak proto, aby byly mapy, bez ohledu na celkové vyznění mapsetu a úspěch u hráčů.

Z Doomworldu znám spousty případů projektů, které dopadly zle, a ne kvůli špatné kvalitě jednotlivých map, ale kvůli roztříštěnosti celku, nezajímavosti nápadu, neoriginalitě a opakování stejného konceptu vícekrát... Anebo projektů, které se vůbec nedotáhly do konce - a to jak amatérských projektů neznámých lidí, co si jen tak vystupují na internetu pod náhodnou přezdívkou z několika písmen a číslic, jako jsem třeba já. Ale i projektů, na kterých pracovaly Doomworldovské "celebrity" a profesionální mapeři.

Na Doomworldu se ale podařilo dotáhnout do konce i spoustu projektů, které měly úspěch a které mě svým nápadem vyloženě nadchly. Takovým bych se i chtěl vyrovnat, uvědomuju si ale dobře že na to nemám. Community Chest 4, BTSX, všechny ty 100 lines mapy, nedávno vydané úžasné Unholy Realms a Zone 300.

Já mám navíc takovou vlastnost že těžko dotahuju věci do konce.

Za poslední rok a půl jsem rozpracoval několik vlastních projektů pro ZDoom i několik pro Boom/vanillu. Skutečně jsem oznámil jen dva z nich (Reviving Doom, Doom 3 in Doom 1), a ani jeden nijak nepokročil od doby, co jsem to udělal. Přispěl jsem jednou rychlou mapou do Stanimapping projektu, třemi mapami do Switcheroom projektu, dvěma do 100 lines, dvěma do Doom 2 in name only, přičemž ta druhá je stále ve vývoji a já se nemůžu dokopat k tomu ji dokončit. Přislíbil jsem i mapu do Doomworld mega projektu 2013, zatím jsem si tak maximálně připravil resource textury, z mapy nic moc není. Byly i další projekty, kam jsem přislíbil mapu a nakonec to musel stáhnout. (Mayhem 2013, Pandemonium Project, Go # It Project)

Víte, já dostávám nápady. Pořád. Takový můj nápad mě chytne, začnu na něm dělat a dlouho zabere jenom ta příprava. Třeba vyrobit / okopírovat textury a herní objekty atd. A obvykle se stane, že než ten svůj nápad / mapu / malý mapset apod. stihnu dokončit, napadne mě něco nového. Zase mě to nadchne a pak opustím svou starou myšlenku pro tu novou. Pokud jsem ten předchozí projekt předem neoznámil, nemám z toho ani větší výčitky svědomí.

Na harddisku mám teď například základ pro mod kombinující hratelnostní prvky Dooma a Duka3D (textury, monstra a zbraně z obou her dohromady), pomocí ZDoom technologií jsem zprovoznil všechny Dukovy objekty přesně jak fungovaly v Dukovi, včetně aktivovatelného jetpacku a dokonce bomb na zdi!!! No a není z toho nic. Taky tam mám základ vlastní TC s vlastními sprity a paletou - nic není hotovo. Několik jiných rozdělaných map, co jsem začal jen tak a nikdy nedokončil.

Opravdu, jen těžko se donutím dotahovat věci do konce. Já se Doomu věnuju pro zábavu, zábavu, která mě zabaví na OPRAVDU dlouhou dobu. Ale chápu, že když už jsem ty mapy jednou slíbil, měl bych je dotáhnout. Když mě ale nic nemotivuje / nežene kupředu, tak i raději zapomenu. To byl případ mnoha z těch odmítnutých projektů a dalo by se říct, že i Czechboxu. Dokud a pokud nikdo nenaléhá, jsem dost neefektivní pracovník. To u mě platí pro školu, pro Doom i pro reálný život.

Je mi 19 let, jen tak mimochodem.

Takže, jestli stále myslíš, že Czechbox stojí za to, klidně ho posunu ve svém žebříčku priorit až nahoru a pomůžu s ním, pro tebe to udělám. Doteď jsem na to (snad i raději) nemyslel, a omlouvám se. Upřímně jen pochybuju a mám obavu, že pokud budeme vést Czechbox tak jako před rokem a tak jako byl ZOF - tedy, vezmu si slot, udělám jakousi mapu, pošlu, odstraním chyby, hotovo - tak Czechbox žádný velký úspěch mít nebude.
(This post was last modified: 30-10-2013 01:03 PM by scifista42.)
30-10-2013 12:58 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #107
RE: Czechbox
scifista42:

Mně právě o žádný úspěch nejde, jde mi čistě jen o zábavu.

A Czechbox jsem chtěl udělat ve stylu "krátkých map, jejich hraní zabere 5-10 minut"
což mělo mít ten efekt, že
1) nebude na tom tolik práce a hodně map bude rychle (mně stejně jako tebe občas přepadne nechuť to dotáhnout do konce, proto ta krátkost)
2) Je to v podstatě oddechový wad. Jen tak... Inspiroval mě k tomu zdejší komentář, který už nevím, kdo psal... ale někdo chválil nějaký wad s tím, že se mu líbilo, že mapy dohrál za pár minut...
3) Myslím, že tento prvek je v určitým smyslu "originální" (až se objevil u claustrofobie) a je to dobrý nápad Smile
4) Tím, že jsou mapy malé (a fakt stačí třeba jen 1 místnost) se lze více zaměřit na detaily, kvalitu atd. Smile

Takže asi tak...

A jak říkám, je mi fuk, jestli to bude za rok, za dva... za tři... jen bych nerad, aby to bylo "nikdy" - rozuměj... pokud tě jednoho krásného dne přepadne potřeba udělat nějakou malou dobrou mapku, muže se do megawadu zahrnout.

Pokud ale většina z vás už v tom nevidí smysl a vyloženě to nechce dělat, tak bych o tom taky rád věděl Smile)
(This post was last modified: 30-10-2013 03:12 PM by enkeli33.)
30-10-2013 03:08 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #108
RE: Czechbox
Jen bych se rád poopravil, že slovem "úspěch" jsem ve skutečnosti myslel, že se ten mapset prostě hráčům bude líbit a nebudou nad ním (z většiny) ohrnovat nos a kritizovat ho. Vůbec jsem neměl na mysli nic ve smyslu "proslavení se na scéně" apod.

enkeli: OK, rozumím ti. Já jsem zvyklý na to, jak to chodí na Doomworldu, a tam když je projekt bez pokroku déle než 2 měsíce, tak už je to obvykle hodně špatné. Nebo když někdo déle než měsíc nenapíše žádný post, tak už se téměř považuje za neaktivního. Nevím, jak ostatní původní přispěvatelé do Czechboxu sledují tuhle diskuzi, ale dokud se nikdo neozve, já osobně mám tendenci předpokládat, že není žádný zájem.

Mapu lze vytvořit pomalu i rychle, ukvapeně a spontánně i promyšleně a profesionálně, záleží jak to kdo pojme. Dobře, v blízké době se pokusím přispět aspoň jednou mapou a jsem zvědavý, jestli se věci dají do pohybu a ostatní se přidají taky. Jsou-li tu vůbec ještě, čímž si nejsem jist.
(This post was last modified: 30-10-2013 04:55 PM by scifista42.)
30-10-2013 04:54 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #109
RE: Czechbox
(30-10-2013 04:54 PM)scifista42 Wrote:  Jen bych se rád poopravil, že slovem "úspěch" jsem ve skutečnosti myslel, že se ten mapset prostě hráčům bude líbit a nebudou nad ním (z většiny) ohrnovat nos a kritizovat ho. Vůbec jsem neměl na mysli nic ve smyslu "proslavení se na scéně" apod.

enkeli: OK, rozumím ti. Já jsem zvyklý na to, jak to chodí na Doomworldu, a tam když je projekt bez pokroku déle než 2 měsíce, tak už je to obvykle hodně špatné. Nebo když někdo déle než měsíc nenapíše žádný post, tak už se téměř považuje za neaktivního. Nevím, jak ostatní původní přispěvatelé do Czechboxu sledují tuhle diskuzi, ale dokud se nikdo neozve, já osobně mám tendenci předpokládat, že není žádný zájem.

Mapu lze vytvořit pomalu i rychle, ukvapeně a spontánně i promyšleně a profesionálně, záleží jak to kdo pojme. Dobře, v blízké době se pokusím přispět aspoň jednou mapou a jsem zvědavý, jestli se věci dají do pohybu a ostatní se přidají taky. Jsou-li tu vůbec ještě, čímž si nejsem jist.

Tak já myslím, že 1/3 už je de facto hotová... Proč to nedodělal, zvláště když je na to neomezeně času?Smile Co se týče úspěchu, tak já bych to aspoň zkusil dodělat a třeba se nápad "krátkých map" v našem podání bude líbit.. když ne, tak ne Smile
Myslím, že sem všichni koukají tam jednou týdně max. takže bych ještě počkal s vyjádřením na ostatní Smile Jen říkám, že mi ten rus nahnal kapku strach... byla by škoda to jen tak zahodit, zvláště když už tu pár map je a já je všechny vidím jako skvělé Smile
30-10-2013 05:34 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #110
RE: Czechbox
Download link na resource textury nefunguje. Obnovil bys ho, enkeli, prosím?
30-10-2013 09:38 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #111
RE: Czechbox
(30-10-2013 09:38 PM)scifista42 Wrote:  Download link na resource textury nefunguje. Obnovil bys ho, enkeli, prosím?

Nevěděl jsem, že Liquid maže soubory po nějaké době Smile

Na, tu máš!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883...extres.wad
30-10-2013 10:42 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #112
RE: Czechbox
Moment, je to nejnovější verze? Ta byla czechtextures2.wad.
30-10-2013 11:58 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #113
RE: Czechbox
(30-10-2013 11:58 PM)scifista42 Wrote:  Moment, je to nejnovější verze? Ta byla czechtextures2.wad.

sorry, je to dlouho, co jsem tohle řešil...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883...tures2.wad

Nicméně myslím, že těch textur není tolik, aby tě to zásadně nějak omezilo při tvorbě Smile
31-10-2013 06:05 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #114
RE: Czechbox
Díky. Když už ten soubor existuje, chtěl jsem ho aspoň vidět, jestli bych něco z toho použil. Chápu že se do něj může kdykoli cokoli přidat, já už jsem stejně schopný si textury obstarat a případně i sám vyrobit. Smile
31-10-2013 07:24 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #115
RE: Czechbox
(31-10-2013 07:24 PM)scifista42 Wrote:  Díky. Když už ten soubor existuje, chtěl jsem ho aspoň vidět, jestli bych něco z toho použil. Chápu že se do něj může kdykoli cokoli přidat, já už jsem stejně schopný si textury obstarat a případně i sám vyrobit. Smile

však klidně přidej/vyrob Smile
31-10-2013 10:49 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
cyberreality Offline
Cyberdemon
***

Posts: 229
Joined: Jul 2011
Post: #116
RE: Czechbox
(30-10-2013 10:42 PM)enkeli33 Wrote:  Nevěděl jsem, že Liquid maže soubory po nějaké době Smile

ja nic nemazu, takze nejaka dobra duse to smazala misto me ... vsichni maji pravo jak uploadovat soubory tak je i mazat, je to takova rychlouschovna, a ze to nejakej magor cely smazal ...

[Image: liquiddoom.png]
01-11-2013 02:28 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #117
RE: Czechbox
(01-11-2013 02:28 AM)cyberreality Wrote:  
(30-10-2013 10:42 PM)enkeli33 Wrote:  Nevěděl jsem, že Liquid maže soubory po nějaké době Smile

ja nic nemazu, takze nejaka dobra duse to smazala misto me ... vsichni maji pravo jak uploadovat soubory tak je i mazat, je to takova rychlouschovna, a ze to nejakej magor cely smazal ...

vsechny? oh fuck...
01-11-2013 05:06 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #118
RE: Czechbox
TrolololWink

Jinak stale nemam svuj pocitac a kdybych Doombuilder instaloval na pracovní tak by to byl Security Incident Big Grin Na to jsou u nás jak psi.
Ale už jsem si vyhlídl nový, takže až bude, tak dodělám to svoje veledílo.
Mám sice teď dvě práce a málo času, ale snad se mi podaří ještě něčím přispět. Wink
08-11-2013 05:06 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #119
RE: Czechbox
(08-11-2013 05:06 PM)damned Wrote:  TrolololWink

Jinak stale nemam svuj pocitac a kdybych Doombuilder instaloval na pracovní tak by to byl Security Incident Big Grin Na to jsou u nás jak psi.
Ale už jsem si vyhlídl nový, takže až bude, tak dodělám to svoje veledílo.
Mám sice teď dvě práce a málo času, ale snad se mi podaří ještě něčím přispět. Wink

Jupí Smile
09-11-2013 09:13 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Des_Arthes Offline
Lost soul
***

Posts: 5
Joined: Nov 2013
Post: #120
RE: Czechbox
Zdravim pardálové, vidim enkeli že se pořád snažíš mapovat, to ti ten ZoF nestačil :-) ?? Hele, hrozně rád bych si ty mapy vyzkoušel, ale u některejch (map 02 03 04 určitě) už nefunguje link, nechtěl by je někdo z vás reupnout ať mužu vyzkoušet vaše díla. Jinak se mí líbí nápad dělat mapy spíše malé velikosti. To pak je taková oddychovka. A co se týče ode mě, sice mam v hlavě jednu mapku co sem chtěl udělat už do ZoF, ale s její realizací to nějak nedopadá, prostě mě to mapaření zas tak nebaví Undecided . No uvidíme za půl roku, třeba až si najdu práci a dodělám školu, tak si na to čas najdu, zatim to tak nevypadá
22-11-2013 10:06 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #121
RE: Czechbox
(22-11-2013 10:06 PM)Des_Arthes Wrote:  Zdravim pardálové, vidim enkeli že se pořád snažíš mapovat, to ti ten ZoF nestačil :-) ?? Hele, hrozně rád bych si ty mapy vyzkoušel, ale u některejch (map 02 03 04 určitě) už nefunguje link, nechtěl by je někdo z vás reupnout ať mužu vyzkoušet vaše díla. Jinak se mí líbí nápad dělat mapy spíše malé velikosti. To pak je taková oddychovka. A co se týče ode mě, sice mam v hlavě jednu mapku co sem chtěl udělat už do ZoF, ale s její realizací to nějak nedopadá, prostě mě to mapaření zas tak nebaví Undecided . No uvidíme za půl roku, třeba až si najdu práci a dodělám školu, tak si na to čas najdu, zatim to tak nevypadá

Sorry. Tu jsou mapky
První mapa

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../map01.wad
Druhá mapa

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../MAP02.wad
Třetí mapa

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../map03.wad
čtvrtá
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../map04.wad
pátá

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883...bMAP05.wad
šestá
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../Map06.wad
sedmá
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../MAP07.wad

desátá
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883.../MAP10.wad

osmá a devátá nejsou hotový

ještě tu jedna mapka je v té složce
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883...phurit.wad
24-11-2013 08:56 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #122
RE: Czechbox
Tak DB2 nainstalovan na mem novem pocitaci...

[Image: k5go.png]
06-12-2013 01:53 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #123
RE: Czechbox
(06-12-2013 01:53 AM)damned Wrote:  Tak DB2 nainstalovan na mem novem pocitaci...

[Image: k5go.png]

Krása! Já jsem začal makat na mapě 12
(ale zkouškové se blíží!!)
07-12-2013 09:17 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #124
RE: Czechbox
Weselé Wánoce Big Grin

Snad bez bugů. Jinak je to asi trochu delší mapka než je v pravidlech, ale do 15 minut určitě je, takže jsem snad v toleranci Wink

Když budete mít nějaké připomínky, tak napište, já je posoudím a pak šmahem odmítnu Big Grin


Attached File(s)
.zip  Czechbox2.zip (Size: 365.62 KB / Downloads: 167)
(This post was last modified: 20-12-2013 08:51 PM by damned.)
20-12-2013 04:05 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Des_Arthes Offline
Lost soul
***

Posts: 5
Joined: Nov 2013
Post: #125
RE: Czechbox
(20-12-2013 04:05 PM)damned Wrote:  Weselé Wánoce Big Grin

Snad bez bugů. Jinak je to asi trochu delší mapka než je v pravidlech, ale do 15 minut určitě je, takže jsem snad v toleranci Wink

Když budete mít nějaké připomínky, tak napište, já je posoudím a pak šmahem odmítnu Big Grin

předpokládám, že si uploadnul špatnou mapu, neb úvodní obrazovka vypadá jako mapa 06 která byl vydána už před nějakým časem, tohle by měla být jiná ne ?
20-12-2013 07:19 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #126
RE: Czechbox
How the fuck? Wink
Apdejtováné. Wink
20-12-2013 08:52 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #127
RE: Czechbox
(20-12-2013 04:05 PM)damned Wrote:  Weselé Wánoce Big Grin

Snad bez bugů. Jinak je to asi trochu delší mapka než je v pravidlech, ale do 15 minut určitě je, takže jsem snad v toleranci Wink

Když budete mít nějaké připomínky, tak napište, já je posoudím a pak šmahem odmítnu Big Grin

No, doufám, že se nejedná o špatnou mapu vzhledem k tomu, co píše des_arthes Big Grin

Každopádně je neuvěřitelný, co dokážeš s doom builderem Smile A taky se mi líbí, že je dost obtížná...
Akorát bych ji viděl trochu dál, než jako mapu 6... Pokud bude v mapsetu (a já doufám, že jo Smile, tak bych ji viděl aspoň jako mapu 13Smile Nevadí?
21-12-2013 11:34 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #128
RE: Czechbox
(21-12-2013 11:34 AM)enkeli33 Wrote:  No, doufám, že se nejedná o špatnou mapu vzhledem k tomu, co píše des_arthes Big Grin

Každopádně je neuvěřitelný, co dokážeš s doom builderem Smile A taky se mi líbí, že je dost obtížná...
Akorát bych ji viděl trochu dál, než jako mapu 6... Pokud bude v mapsetu (a já doufám, že jo Smile, tak bych ji viděl aspoň jako mapu 13Smile Nevadí?

Tohle má být na slotu MAP11. Mapu 6 už mám přeci hotovou. Ale je pravda, že dva Cyberdemoni na konci na UV je docela dost, tak možné by bylo to posunout dál.
21-12-2013 03:58 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->