Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czechbox
Author Message
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #65
RE: Czechbox
(30-10-2012 07:52 PM)damned Wrote:  Já už asi vím, čím to je... ale to je teda spíš mrcha Slade3...
Myslím, že jsem vytvořil texturu N5META19 z petche N5META19 a pak jí přejmenoval na SUPPORTS... zdá se, že tam asi zůstala nějaké stopa po té textuře N5META19, která zlobí...
Příště už ti budu prznit jen Texture wad... nebo ti jednoduše pošlu texturu, a ty si jí tam můžeš přidat podle svého Wink

No a můžeš z TEXTURE1 v nějakým wadu x zkopírovat nějakou položku do jiného TEXTURE1 v nějakým wadu y?
30-10-2012 08:32 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #66
RE: Czechbox
(30-10-2012 08:32 PM)enkeli33 Wrote:  No a můžeš z TEXTURE1 v nějakým wadu x zkopírovat nějakou položku do jiného TEXTURE1 v nějakým wadu y?
Ano, ale takhle lehce ctrl+c ctrl+v to nejde. Pokud jsi ještě neobjevil viz:
http://slade-editor.wikia.com/wiki/Tutorials
30-10-2012 09:30 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #67
RE: Czechbox
(30-10-2012 09:30 PM)damned Wrote:  
(30-10-2012 08:32 PM)enkeli33 Wrote:  No a můžeš z TEXTURE1 v nějakým wadu x zkopírovat nějakou položku do jiného TEXTURE1 v nějakým wadu y?
Ano, ale takhle lehce ctrl+c ctrl+v to nejde. Pokud jsi ještě neobjevil viz:
http://slade-editor.wikia.com/wiki/Tutorials

A je to nějak moc složitý?Smile)
30-10-2012 09:32 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #68
RE: Czechbox
Nechtěl by někdo do texture wadu přidat texturu padající vody? Smile)
Já moc nevím, jak se s těma animovanýma texturama zachází, takže... Smile
19-11-2012 09:14 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #69
RE: Czechbox
Hm... taky by se mi hodila...
http://mancubus.net/forums/index.php/top...ml#msg5305

Zda se, ze je to s WFALL jednodussi. Zkus to jen takhle. Proste je tam vloz postupne od WFALL1 do WFALL4, jestli je to rozezna jako animovany.

A nebo to udelej in Vanilla doom way Smile
V Doomu2 je nejaky ten vodopad kyseliny. Tak ty textury rozsir o 64 bodu a vedle patche pro kyselinu dej patch pro vodopad. Pak pri delani mapy offesetem textury muzes nastavit, co bude na mape videt, jestli kyselina, nebo voda a neusis se starat o zedne ANIMATED nebo ANIMDEFS lumps.
(This post was last modified: 20-11-2012 12:23 PM by damned.)
20-11-2012 11:35 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #70
RE: Czechbox
A kde se ty WAFALLy dají stáhnout?Smile

Nebo, my je myslím máme i v ZOF, zkusím je nějak vypreparovat Smile
20-11-2012 07:38 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #71
RE: Czechbox
treba tady... Smile


Attached File(s)
.zip  wfall.zip (Size: 16.77 KB / Downloads: 182)
20-11-2012 10:31 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #72
RE: Czechbox
Mapa 04 hotová. http://redoom2.6f.sk/map04.wad
23-11-2012 08:44 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #73
RE: Czechbox
(23-11-2012 08:44 PM)sulphurit Wrote:  Mapa 04 hotová. http://redoom2.6f.sk/map04.wad

Není nejhorší, ale textury ses rovnat pořád nenaučil Smile
Dělá se to písmenkem U a L když míříš na textury, v nejhorším můžeš textury posouvat šipkama nahorů a dolů Smile
24-11-2012 04:27 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #74
RE: Czechbox
enkeli: Tak nejak som čakal, že s tými textúrami bude problém Big Grin

A inak spomenul som si na tag 666, ktorý funguje vo všetkých leveloch Doomu 2 - po zabití všetkých Keenov sa sektory s tagom 666 otvoria ako rýchle dvere. Asi to už viete, ale preistotu to sem píšem, lebo ja som si donedávna myslel, že to funguje len v mape 32 Smile
24-11-2012 04:56 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #75
RE: Czechbox
(24-11-2012 04:56 PM)sulphurit Wrote:  enkeli: Tak nejak som čakal, že s tými textúrami bude problém Big Grin

A inak spomenul som si na tag 666, ktorý funguje vo všetkých leveloch Doomu 2 - po zabití všetkých Keenov sa sektory s tagom 666 otvoria ako rýchle dvere. Asi to už viete, ale preistotu to sem píšem, lebo ja som si donedávna myslel, že to funguje len v mape 32 Smile

To funguje všude? Já si taky myslel, že jen v mapě 32 Smile)
24-11-2012 06:04 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #76
RE: Czechbox
Ad MAP04 -
Jak říká Enkeli, textury jsou pořád nevyrovnaný.
Prostory jsi od MAP3 trochu zlepšil, už to není v jednom hráči tak těsný. Možná by to chtělo ještě trochu ale přidat.
Secrety jsou pořád trochu málo nápaditý Wink Dokážeš to lépe.
Jinak layout docela jasnej, jen by to z mého pohledu chtělo celé víc vymazlit.
24-11-2012 10:30 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #77
RE: Czechbox
Díky Smile
24-11-2012 10:48 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #78
RE: Czechbox
Enkeli, kdy mám počítat, že vypustíš nějakou podobu toho resources wadu s novými texturami? Wink Možná by se mi nějaký hodily... možná ti dám pár texturek, co bych rád využil.
29-11-2012 12:41 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #79
RE: Czechbox
(29-11-2012 12:41 PM)damned Wrote:  Enkeli, kdy mám počítat, že vypustíš nějakou podobu toho resources wadu s novými texturami? Wink Možná by se mi nějaký hodily... možná ti dám pár texturek, co bych rád využil.

Eh cože co? Big Grin
V tom, co jsem sem dával posledně něco chybí?
Přiznávám, že se v tom trochu ztrácím a ták Smile
29-11-2012 06:34 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #80
RE: Czechbox
Je tam ta padajici voda? Ty to prubezne updatujes?
30-11-2012 01:16 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #81
RE: Czechbox
(30-11-2012 01:16 AM)damned Wrote:  Je tam ta padajici voda? Ty to prubezne updatujes?

Jo, už se na to chystám, ale teď bylo moc testů z matematiky, mechaniky, atd. Big Grin
30-11-2012 03:01 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #82
RE: Czechbox
ok, tu je novější Resource wad - snad tam nic nechybí - když tak hned křičte...
http://liquiddoom.net/upload/files/czechtextures2.wad

A tu je screen z mé mapky Wink

[Image: mpa2.jpg]
01-12-2012 08:50 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
moravectomasekcb Offline
Cacodemon
*

Posts: 68
Joined: Nov 2012
Post: #83
RE: Czechbox
dobré že dělaté nové mapy
10-12-2012 01:10 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #84
RE: Czechbox
Jakého ražení tento megawad bude? Hraji teď Mini Level Megawad, který je dost hardcore. Level design vcelku pěkný, ale zpočátku mi ty malé mapy příliš nesedly. Každopádně řežba nehorázná, že to kolikrát dávám jen zběsilým speedruningem, protože nepřátel je hodně, munice a místa málo. Některé mapy jsou klidnější, je v nich dostatek munice a dají se v poho vystřílet, ale zase začínají v plném obležení. Jsem na váš další megawad zvědavý.
(This post was last modified: 12-12-2012 06:12 PM by PavelU.)
12-12-2012 06:07 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #85
RE: Czechbox
(12-12-2012 06:07 PM)PavelU Wrote:  Jsem na váš další megawad zvědavý.

Já taky Big Grin Snad s tím přes Vánoce trochu pohnu - přece jenom přes to zkouškové to moc nejde Big Grin
Jakého ražení - ví jen bůh (satan)
13-12-2012 08:31 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
moravectomasekcb Offline
Cacodemon
*

Posts: 68
Joined: Nov 2012
Post: #86
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
ad map07 to se mě v zademonu povedlo dostat se do nejvyššího patra když sem dal gravity mín než 100% např 50%
(This post was last modified: 14-12-2012 04:16 PM by moravectomasekcb.)
14-12-2012 04:15 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #87
RE: Czechbox
Děje se tu něco? Wink Nějaký progress?
[Image: screenshotdoom201301110.th.png]
11-01-2013 01:30 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #88
RE: Czechbox
Já měl doteď zkouškové, takže se to moc nehýbalo. Ale už mám všechny zkoušky, takže na MAPě2 intenzivně dělám a už je skoro hotová :-)
11-01-2013 11:35 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #89
RE: Czechbox
Můžete zhodnotit, otestovat, zkritizovat Smile

http://liquiddoom.net/upload/files/MAP02.wad

Jo a mapa se dá dohrát standardním normálním lidským způsobem, takže nezkoušejte žádné rocketjumpy a podobný hovadiny Wink
11-01-2013 02:33 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #90
RE: Czechbox
Zaber mi pls 11ku Smile
V te mape, co ted delam nebude secret exit, takze se na 15ku nehodi Smile
11-01-2013 04:46 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #91
RE: Czechbox
done Smile
11-01-2013 06:54 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #92
RE: Czechbox
MAP02 - Na UV s pistol startem docela pohoda. Zezačátku teda musím impy klovat pistolkou, ale když dostanu SSG, resp. pro tuhle mapu spíš použitelnější normální SG, tak už pohodička za asi 5 minutek projitá Wink
Vizuálně je to taková tvoje klasika. Tentokrát teda je tu vidět trochu jiná práce se světlem, ale já bych si s detaily pohrál ještě víc. Wink
Jako druhá mapa vpohodě. Po úplně titěrný jedničce se tady toho odehrává víc.
12-01-2013 05:11 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #93
RE: Czechbox
(12-01-2013 05:11 PM)damned Wrote:  MAP02 - Na UV s pistol startem docela pohoda. Zezačátku teda musím impy klovat pistolkou, ale když dostanu SSG, resp. pro tuhle mapu spíš použitelnější normální SG, tak už pohodička za asi 5 minutek projitá Wink
Vizuálně je to taková tvoje klasika. Tentokrát teda je tu vidět trochu jiná práce se světlem, ale já bych si s detaily pohrál ještě víc. Wink
Jako druhá mapa vpohodě. Po úplně titěrný jedničce se tady toho odehrává víc.

No, já to beru tak, že pistolku mít v druhé mapě nebudeš - budeš mít už něco z první mapy Smile
SG jsem tam dal, protože i v původním doomu bylo SG v druhé mapě- mohl bych to upravit tak, že by tam bylo pouze na easy a na ostatní obtížnosti by tam byla normální brokovnice.

Světlo jsem upravil, protože jsem to poprvé dělal v DB2. A na rozdíl od DB1 se tu dají linky prošívat - jakože se spojí uzlem Smile

Detaily - hmm, co bys navrhoval?Smile Já jsem přemýšlel, že bych tam narval více oken, do různých stropů, více oken do zdí, kde by bylo pohled na moře, ale nechtěl jsem to přeplácávat Smile
12-01-2013 05:57 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #94
RE: Czechbox
Tím chceš říct, že moje mapy jsou přeplácaný? Smile
Co zkusit upravit ty exteriery. Skály kolem jsou jen rovný stěny, dej tomu trochu členitost. Wink A možná pár nějakých prvků do interiéru by taky šlo. Možné to nemusí být okna, ale třeba nějaký dřevěný nebo železný vzpěry a trámy.
15-01-2013 12:42 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 559
Joined: Aug 2011
Post: #95
RE: Czechbox
(15-01-2013 12:42 PM)damned Wrote:  Tím chceš říct, že moje mapy jsou přeplácaný? Smile
Co zkusit upravit ty exteriery. Skály kolem jsou jen rovný stěny, dej tomu trochu členitost. Wink A možná pár nějakých prvků do interiéru by taky šlo. Možné to nemusí být okna, ale třeba nějaký dřevěný nebo železný vzpěry a trámy.

Možná sis tím ještě pohraju Smile
ale nemám na tyto úpravy moc talent Smile
15-01-2013 01:12 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #96
RE: Czechbox
Můžeš prosím updatovat texturepack a přidat mi tam Gate flaty na wall textury? Wink
15-02-2013 01:27 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->