Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czechbox
Author Message
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #33
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Tak, a už mám problém.

Dokončil jsem svoji MAP07. Přesněji řečeno její hlavní část. Použil jsem ty tagy 666 a 667 způsobem, jakým snad ještě nikdy nikdo předtím Big Grin. Dokonce jsem i přidal DEHACKED a MAPINFO patche, abych změnil jméno mapy (a zakázal skákání). Teď už jsem chtěl jenom přidat nějaké detaily, udělat prostředí vizuálně atraktivnější atd.

Problém je, že přestože se ta mapa odehrává na nevelkém prostoru a není nijak zvlášť komplikovaná, její dohrání trvá dlouho. I když ignorujete všechna monstra a střílíte jen do mancubusů a arachnotronů, pod pět minut to nejde.

Předělávat gameplay nebudu, připadá mi to dobrý tak, jak to teď je. Myslím, že by mapa i docela dobře zapadla mezi všechny ty vaše mapy s šíleným množstvím potvor. Ale - mapa není krátká.

Takže - pokud opravdu na té délce (a ne na velikosti / složitosti) tolik záleží, asi budu muset udělat jinou a tuhle mapu... věnuju třeba do jiného projektu, možná sem Smile

WARNING: Je to masakr s nejvyšší obtížností Smile


Attached File(s)
.zip  MAP07.zip (Size: 88.97 KB / Downloads: 222)
(This post was last modified: 18-10-2012 08:45 PM by scifista42.)
18-10-2012 08:23 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #34
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(18-10-2012 08:23 PM)scifista42 Wrote:  Tak, a už mám problém.

Dokončil jsem svoji MAP07. Přesněji řečeno její hlavní část. Použil jsem ty tagy 666 a 667 způsobem, jakým snad ještě nikdy nikdo předtím Big Grin. Dokonce jsem i přidal DEHACKED a MAPINFO patche, abych změnil jméno mapy (a zakázal skákání). Teď už jsem chtěl jenom přidat nějaké detaily, udělat prostředí vizuálně atraktivnější atd.

Problém je, že přestože se ta mapa odehrává na nevelkém prostoru a není nijak zvlášť komplikovaná, její dohrání trvá dlouho. I když ignorujete všechna monstra a střílíte jen do mancubusů a arachnotronů, pod pět minut to nejde.

Předělávat gameplay nebudu, připadá mi to dobrý tak, jak to teď je. Myslím, že by mapa i docela dobře zapadla mezi všechny ty vaše mapy s šíleným množstvím potvor. Ale - mapa není krátká.

Takže - pokud opravdu na té délce (a ne na velikosti / složitosti) tolik záleží, asi budu muset udělat jinou a tuhle mapu... věnuju třeba do jiného projektu, možná sem Smile

WARNING: Je to masakr s nejvyšší obtížností Smile

No, mrknu na to zítra Smile ale pokud to nepřesahuje 10 minut, tak to ještě jde... Co se týče obtížnosti, to už slyším méně rád - protože pak by to mohlo moc kolísat a bude divné, když jedna mapa bude lehká a druhá hard-core...

No a to nastavení - jména map ok, ale zakázání skákání - no nevím, aby to nebyly úpravy nad rámec boomu...
18-10-2012 10:12 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #35
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
No, MAPINFO patch je pro ZDoom - když mapu spustíš v Boomu, tak Boom ho prostě ignoruje. Takže se nemůže stát, že by pak mapa v Boomu nefungovala.

Ta délka mapy ale bude problém. Kdyby se někdo skutečně pokusil postřílet všechny potvory, tak pod deset minut to nepůjde ani tím nejdravějším způsobem.
18-10-2012 10:17 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #36
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(18-10-2012 10:17 PM)scifista42 Wrote:  No, MAPINFO patch je pro ZDoom - když mapu spustíš v Boomu, tak Boom ho prostě ignoruje. Takže se nemůže stát, že by pak mapa v Boomu nefungovala.

Ta délka mapy ale bude problém. Kdyby se někdo skutečně pokusil postřílet všechny potvory, tak pod deset minut to nepůjde ani tím nejdravějším způsobem.

Aha, no tak to je docela blbé - ale jak říkám, zítra na to mrknu - teď už jdu asi spát Big Grin

Jinak na mapinfo se vyser - já to stejně asi udělám kompletně až nakonec pro každou mapu, jako jsem to udělal u ZOF.
18-10-2012 10:19 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #37
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
jj. nějaký lumpy a dehackedy a tyhle srandy až na konec. Teď by to dělalo zbytečný guláš.

Ad MAP07:
Za 20 minutek UV na poprvé s tím, že jsem trochu bloudil a pobil všechno co šlo - nějaký painelementalove se neteleportovali - jsou velký, musíš jim trochu protáhnout dummy sektor.
Docela šíleně jsi využil ten bug u tagu 667 aby fungoval víckrát. Chvilku jsem si nad tím lámal hlavu, jaks udělal, že funguje opakovaně.
Mapy zkloubila několik věcí, který mi nesedí.
1) Skákání přes plošinky - To je věc, která k Doomu nikdy nešla a nikdy k němu nepůjde. A tady je to ztěžejní část mapy. Kazí to celý spád mapy a leze to trochu na nervy.
2) Opakující se stejné souboje - Je to pořád dokola. Postřílíš potvory - přeskákáš plošinky - zmáčkneš tlačítko - postřílíš ty samé potvory - ... Jen konec s těma Archvillama je jinej, ale 6 archvillů naráz? S ušetřenýma nesmrtelnostma to šlo, ale na Easy by to tu asi být nemuselo. Chápu, že je tam máš kvůli tagu 667, ale určitě by to šlo udělat, aby se neteleportovali všichni.
3) Nevybalancovaná munice - Raket je tu jak nasráno, cells taky jakš takš stačí, ale proč je tu SSG, když do ní nenajdeš ani jeden náboj. Stejně tak s rotačákem.
4) Obtížnost je teď na Mapu 7 nastavená asi trochu vysoko. Zkus si trochu pohrát s těma vlnama nepřátel. Trochu to zlehči, udělej trochu různorodější skladbu. Bude to zábavnější a ztáhne to trochu i herní dobu.
18-10-2012 11:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #38
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Ad MAP07

Škoda, že nechce předělat gameplay - stačilo by ubrat pár revenantů a archvilů a do takových 15 ti minut maximálně by ses vešel a to bych třeba zavřel jedno oko a odpustil to Big Grin Ale dobře no - takhle se to hodí spíše do nějakého jiného projektu. Kdybys nenašel, určitě bychom nějaký mohli potom stvořit Smile

Jinak dvě věci:
Proč je zakázaný mouselook a za 2. jak si udělal, že ty tágy fungují opakovaně? Big Grin
20-10-2012 12:51 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #39
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(20-10-2012 12:51 PM)enkeli33 Wrote:  Ad MAP07

Škoda, že nechce předělat gameplay - stačilo by ubrat pár revenantů a archvilů a do takových 15 ti minut maximálně by ses vešel a to bych třeba zavřel jedno oko a odpustil to Big Grin Ale dobře no - takhle se to hodí spíše do nějakého jiného projektu. Kdybys nenašel, určitě bychom nějaký mohli potom stvořit Smile

Jinak dvě věci:
Proč je zakázaný mouselook a za 2. jak si udělal, že ty tágy fungují opakovaně? Big Grin

Pomocí MAPINFO patche jsem znemožnil skákání, krčení se a mouselook, aby hráč nemohl použít rocketjumping. Kdyby si totiž hned na začátku hráč vzal nesmrtelnost, vběhl do budovy a "odpálil se" do nejvyššího patra, mohl by mapu ukončit až moc rychle.

Tag 667 funguje tímto způsobem: pokaždé když zabiješ arachnotrona, engine zkontroluje, jestli to byl poslední žijící arachnotron nebo jestli ještě nějací zbývají. Pokud už žádní nejsou naživu, všechny sektory s tagem 667 se zvednou o délku textury na jejich boku. V mojí mapě jsem udělal takový fígl. Vždycky když zmáčkneš tlačítko, archvilové se na chvilku teleportují do klecí k arachnotronům a oživí je. Pak se zas teleportují pryč a hráč si toho ani nevšimne Smile. Až na konci mapy se ti samí archvilové teleportují ven. Dalo mi docela práci udělat to tak, aby ten fígl fungoval stoprocentně. Ale moje mapa má tu výhodu, že se nikdy nestane, že se ty plošinky nezvednou (nebo zvednou víckrát než je třeba), což se v mapách 07 občas stává Big Grin.

Herní dobu jsem se pokusil zkrátit tím, že hráč bude používat jen raketomet a plasmovku - je to rychlejší než SSG / kulomet. (Mimochodem, BFG je tam pouze na nejnižší obtížnost Smile ) Ale možná přece jenom ještě uberu nějaká monstra, aby se mapa dala použít do tohohle projektu Wink.

(18-10-2012 11:22 PM)damned Wrote:  Ad MAP07:
Za 20 minutek UV na poprvé s tím, že jsem trochu bloudil a pobil všechno co šlo - nějaký painelementalove se neteleportovali - jsou velký, musíš jim trochu protáhnout dummy sektor.
Docela šíleně jsi využil ten bug u tagu 667 aby fungoval víckrát. Chvilku jsem si nad tím lámal hlavu, jaks udělal, že funguje opakovaně.
Mapy zkloubila několik věcí, který mi nesedí.
1) Skákání přes plošinky - To je věc, která k Doomu nikdy nešla a nikdy k němu nepůjde. A tady je to ztěžejní část mapy. Kazí to celý spád mapy a leze to trochu na nervy.
2) Opakující se stejné souboje - Je to pořád dokola. Postřílíš potvory - přeskákáš plošinky - zmáčkneš tlačítko - postřílíš ty samé potvory - ... Jen konec s těma Archvillama je jinej, ale 6 archvillů naráz? S ušetřenýma nesmrtelnostma to šlo, ale na Easy by to tu asi být nemuselo. Chápu, že je tam máš kvůli tagu 667, ale určitě by to šlo udělat, aby se neteleportovali všichni.
3) Nevybalancovaná munice - Raket je tu jak nasráno, cells taky jakš takš stačí, ale proč je tu SSG, když do ní nenajdeš ani jeden náboj. Stejně tak s rotačákem.
4) Obtížnost je teď na Mapu 7 nastavená asi trochu vysoko. Zkus si trochu pohrát s těma vlnama nepřátel. Trochu to zlehči, udělej trochu různorodější skladbu. Bude to zábavnější a ztáhne to trochu i herní dobu.

Díky za připomínky. Jen bych se vyjádřil k bodu 2: Při tvorbě téhle mapy jsem se inspiroval enkeliho mapou 25 : Oblivion v ZOF. Ale některé věci, které se mi právě na té mapě nelíbily, jsem udělal jinak. V enkeliho mapě se v každé vlně objeví tisíce nepřátel stejného druhu, v další vlně pak tisíce nepřátel jiného druhu atd. Nejlepší strategie je ignorovat monstra, běhat dokola kolem sloupů, v příhodný okamžik zmáčknout tlačítko a nechat ty davy monster povraždit se mezi sebou.

V mojí mapě na tebe už od začátku útočí různé druhy potvor. V první vlně se objeví více těch samých (hlavně impové) a přidá se pár revenantů. Ve druhé vlně ještě víc těch samých (méně impů, víc hellknightů) a přibudou elementálové atd. To mi přijde zajímavější a nechápu, jakou různorodější skladbu bys ještě chtěl. Navíc v mojí mapě je nejlepší strategie pořád a pořád střílet (-> více zábavy). Potvory ti brání přeskákat plošinky a tak se jich skutečně musíš zbavit - a infighting monster ti tentokrát pomůže jen málo. Ne náhodou jsem mapu pojmenoval "Chaos" Big Grin

A ty zbraně - o tom už jsem se zmínil, raketomet a plasma zrychlují hru, což je dobře Smile. Další zbraně jsem tam vlastně ani dávat nemusel, jen mi připadalo škoda je úplně vynechat. (třeba kvůli hráčům, kteří se rozhodnou zahrát si tuhle mapu z pistol startu a pak pokračovat dalšími mapami)

Taky už mě napadlo, co udělat s archvily Wink.
(This post was last modified: 20-10-2012 02:01 PM by scifista42.)
20-10-2012 01:59 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #40
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
scifista: No, aspoň ten mouselook si ponechat mohl. Bez něj je to takový retro a ani nevím, jestli takový prvek ve svém wadz chci Smile

Jako řekl bych, že ten wad bude určený pro běžného hráče, který nedělá hovadiny při hraní a rocket jump je jedna z věcí, kterou za hovadinu považuju Big Grin
20-10-2012 03:43 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #41
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Alternativní cesty jak dokončit mapu nejsou vždy na škodu a pokud je tou alternativní cestou rocket jump, tak v tom nevidím problém, ale naopak příležitost pro speedrunnery.

A zvaž i další moje připomínky Wink Nebo na vás pošlu zase Pipicze nebo jinýho rasa Wink
21-10-2012 12:37 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #42
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Dokončil som mapu 03, otestované na PrBoome - všetko včetne obtiažností funguje ako má Smile Hraním na klávesnici som to na UV prešiel za 3 minúty.

Link: http://redoom2.6f.sk/map03.wad
24-10-2012 07:28 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #43
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(24-10-2012 07:28 PM)sulphurit Wrote:  Dokončil som mapu 03, otestované na PrBoome - všetko včetne obtiažností funguje ako má Smile Hraním na klávesnici som to na UV prešiel za 3 minúty.

Link: http://redoom2.6f.sk/map03.wad

Not bad! Líbí se mi ta atmosféra poničené kapličky Big Grin
Jen se mi moc nelíbila přítomnost arch-vile a baronů... chci říct, je to teprve třetí mapa Smile ale jinak dobrý!
25-10-2012 02:23 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #44
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Tie príšery ešte nejak doladím a snáď to bude dobré Smile A mimochodom, názov wadu je už určený? Smile
25-10-2012 04:46 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #45
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(25-10-2012 04:46 PM)sulphurit Wrote:  Tie príšery ešte nejak doladím a snáď to bude dobré Smile A mimochodom, názov wadu je už určený? Smile

Damned mluvil o nějakých Matchboxu či co

Ale já si pořád stojím za tím "Unicorn Paradise" Big Grin
25-10-2012 05:02 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #46
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Ad MAP3:
Jak říkal Enkeli, tak atmosféra je fajn díky docela dobrý práci se světlem. Na druhou stranu se tu v plné nahotě ukázalo, že vůbec neumíš vyrovnávat textury a snažíš se to trochu obcházet, místo toho, abys použil upper nebo případně lower unpegged.

Taky je zbytečný dělat místnosti tak malinkatý. Není žádný prostor na jakékoli manévrování a navíc, pokud by někdo uvažoval o coop, tak by tohle už ve dvou bylo utrpení.

Zkus taky vymýšlet trochu zajímavější secrety. Máš tady 4, ale všechny jsou prakticky stejné a bez nápadu. Prostě dveře na trochu šouplé textuře (což se špatně rozlišuje, když ti vyrovnávání textur dělá problémy).

Neříkám, že je to špatný, jen je potřeba to zlepšit.

Tak aby to nevypadalo, že jen kybicuju...

http://imageshack.us/a/img252/5286/scree...210251.png

Přidal jsem si do mapy 2 textury. Ani je nepoznáte. Ty 16bodů široký metal sloupy a to obrostlý liánou jestli vám je povědomý, tak z Doomu1. Smile
(This post was last modified: 25-10-2012 06:37 PM by damned.)
25-10-2012 06:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #47
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Offsety vždy nastavujem na 0, lebo DB mi ich často nastavuje zbytočne veľmi veľké. Radšej si ich neskôr spravím sám, presne ako chcem Smile

Miestnosti sú malé, pretože veľké moc neviem, a predsa len to má byť na singleplayer a to mi celkom sedí.

A k secretom: Už som sa chystal poslať sem moju mapu, a v poslednej chvíli som si uvedomil, že mi chýbajú secrety. Nechcelo sa mi vyrábať ich, tak som vyrobil aspoň jednoduché štvorce a poslal som to sem Smile Chcel som vedieť, čo na to poviete, čo zlepšiť, aby mapa bola čo najlepšia.

Díky za kritiku Wink
25-10-2012 07:43 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #48
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Ok, tak tady je moje top quality work. Testováno s pistol startem a věřte mi, jde to Wink

Jakékoli námitky poslouchám a šmahem odmítám. Wink


Attached File(s)
.zip  Czechbox1.zip (Size: 129.26 KB / Downloads: 226)
28-10-2012 10:55 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #49
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Tak to je niečo Smile

Fakt super mapa, iba mi stále nedoplo, ako sa dostať ku žltej karte Big Grin

EDIT: Tak rocketjump to vyriešil Big Grin

Inak tú štvrtú mapu chcel damned, tak nech si ju vezme keď chce, mať 3 mapy takmer za sebou by nebolo najlepšie (hlavne keď sú moje).
A rezervujem si mapu 9.
(This post was last modified: 28-10-2012 05:22 PM by sulphurit.)
28-10-2012 01:46 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #50
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(28-10-2012 10:55 AM)damned Wrote:  Ok, tak tady je moje top quality work. Testováno s pistol startem a věřte mi, jde to ;)

Jakékoli námitky poslouchám a šmahem odmítám. ;)

No, já jsem polovinu mapy projel jen s motorovkou :) Jo, jde to

Mám pocit, že revenant na konci je v té uličce skřípnutý a nemůže se hýbat, ale nejsem si tím úplně jistý, protože jsem ho hned zabil.

Mo pěkný mapa ale!

Jinak koukám, že si už tento wad neoficiálně pojmenoval Czechbox. Jestli nebude nikdo proti, mohl bych to být ofiko název :D

Btw: tohle byla mapa 06?

(28-10-2012 01:46 PM)sulphurit Wrote:  Tak to je niečo :)

Fakt super mapa, iba mi stále nedoplo, ako sa dostať ku žltej karte :D

EDIT: Tak rocketjump to vyriešil :D

Inak tú štvrtú mapu chcel damned, tak nech si ju vezme keď chce, mať 3 mapy takmer za sebou by nebolo najlepšie (hlavne keď sú moje).
A rezervujem si mapu 9.

omg, proč furt všechno řešíte rocketjumpem? Připadá ti snad, že jsou singleplayer mapy koncipovaný na používání rocketjumpu?

Nahoře na schodek je knoflík - stiskni ho a už žádný vylomeniny :DDDDD
(This post was last modified: 28-10-2012 05:52 PM by enkeli33.)
28-10-2012 05:49 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #51
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Ahaaa ja som si ho na tom stĺpe nevšimol keď je tam odzadu Big Grin
28-10-2012 05:59 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #52
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(28-10-2012 05:59 PM)sulphurit Wrote:  Ahaaa ja som si ho na tom stĺpe nevšimol keď je tam odzadu Big Grin

Se stává Smile

http://liquiddoom.net/upload/files/czechtextres.wad

Ok, vytvořil jsem WAD s recourse texturama, ale co se týče kopie FLAT20, která se dá nasadit na stěnu, tak mi ve SLADE03 ukazuje, že je to ve formátu PGN a při pokusu to hodit do doom gfx se to sice funguje, ale vypadá to hrozně ošklivě a tfuj Big Grin
Nechám to, jak to je, ale otázkou je, jestli to pak pojede, když to někdo spustí v originálním BOOM engine (mně zapnout nejde Sad - každopádně v Zdoomu to funguje normálně:

Ještě mě zajímá ta mapa 07
teda jestli ji scifista upraví, aby se dala dohrát rychleji a neobsahovala ty zákazy skákání a rozhlížení se myší... nebo jestli ji věnuje jinému projektu Wink

No a poslední věc, ten název... bude to teda Czechbox? Big Grin
(This post was last modified: 28-10-2012 06:28 PM by enkeli33.)
28-10-2012 06:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #53
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
MAP07 - pro náš projekt udělám jinou na podobném principu (opakující se tag 667), ale kratší a bez skákání po plošinkách Smile

Tuhle "první verzi" zatím nechám být, jednou až budu mít čas a chuť ji dokončím a pak se uvidí. Ale věnuju ji asi jinam.

Nemám nic proti Czechboxu Big Grin
(This post was last modified: 28-10-2012 07:18 PM by scifista42.)
28-10-2012 07:17 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #54
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(28-10-2012 07:17 PM)scifista42 Wrote:  MAP07 - pro náš projekt udělám jinou na podobném principu (opakující se tag 667), ale kratší a bez skákání po plošinkách Smile

Tuhle "první verzi" zatím nechám být, jednou až budu mít čas a chuť ji dokončím a pak se uvidí. Ale věnuju ji asi jinam.

Nemám nic proti Czechboxu Big Grin

dobře Smile
28-10-2012 07:44 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #55
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Enkeli - Jakýho revenanta myslíš. Tvůj popis umístění mi sedne skoro na všechny tři, co tam jsou Wink
Jinak uznejte sami, na jaký spot se obtížností tahle mapa hodí. Zatím mám docela chuť něco dělat, tak mi dejte i MAP10. Aby moje mapy byly nějak rovnoměrně...

Použil jsem dvě nový textury - SUPPORTS a BROVINE. Brovine nemá ani svůj patch, ale je to jen složení patchů z těch v doom2.wad. Budeš to updatovat do toho fajlu, nebo jak to plánuješ dělat. Příště už nebudu textury přidávat do svého wadu, ale budu updatovat tenhle nebo ti jí pošlu, abys to updatoval ty, aby v tom nebyl zmatek. Bylo by fajn, kdyby se toho drželi všichni, aby v tom nebyl zmatek.
... a prosím, přidej tam tu absolutní černou. Jak na zeď tak na strop. Wink Děkuji

...jinak nechápu, proč někdo texturu, co je v doom gfx formátu převede do png, aby jí zase nahrál zpátky...

CheckBox byl jen můj pracovní název zatím Wink, ale jestli Slovácí nemají námitek... Wink
(This post was last modified: 28-10-2012 09:16 PM by damned.)
28-10-2012 09:10 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #56
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(28-10-2012 09:10 PM)damned Wrote:  Enkeli - Jakýho revenanta myslíš. Tvůj popis umístění mi sedne skoro na všechny tři, co tam jsou Wink
Jinak uznejte sami, na jaký spot se obtížností tahle mapa hodí. Zatím mám docela chuť něco dělat, tak mi dejte i MAP10. Aby moje mapy byly nějak rovnoměrně...

Použil jsem dvě nový textury - SUPPORTS a BROVINE. Brovine nemá ani svůj patch, ale je to jen složení patchů z těch v doom2.wad. Budeš to updatovat do toho fajlu, nebo jak to plánuješ dělat. Příště už nebudu textury přidávat do svého wadu, ale budu updatovat tenhle nebo ti jí pošlu, abys to updatoval ty, aby v tom nebyl zmatek. Bylo by fajn, kdyby se toho drželi všichni, aby v tom nebyl zmatek.
... a prosím, přidej tam tu absolutní černou. Jak na zeď tak na strop. Wink Děkuji

...jinak nechápu, proč někdo texturu, co je v doom gfx formátu převede do png, aby jí zase nahrál zpátky...

CheckBox byl jen můj pracovní název zatím Wink, ale jestli Slovácí nemají námitek... Wink

Myslím revenanta u tlačítka s exitem - jiný jsem nějak nezahlíd - asi to bude tím, že jsem nehrál na ultra-násilí Big Grin

Textury klidně vycucnu z tvýho wadu a nacpu do toho resource, pokud to půjde (tvůj popis zní totiž hrůzostrašně - nemají patch? Co mě asi čeká za problémy, kterým budu muset čelit Big Grin)

Texturu v png mi poslal sulphurit. No, snad to půjde spustit v normálním boomu jak to je, jinak potom bude s tím boomcomapible problém - anebo se ta textura bude muset udělat jinak no Smile)
28-10-2012 09:28 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #57
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Enkeli: Pri konvertovaní vyber naľavo global a vpravo Doom. Keď chceš tak ti to môžem poslať aj skonvertované.

A názov si vyberte aký chcete, podriadim sa väčšine, aj keď tomto prípade by som sa priklonil ku Unicorn Paradise Big Grin
28-10-2012 09:34 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #58
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
(28-10-2012 09:34 PM)sulphurit Wrote:  Enkeli: Pri konvertovaní vyber naľavo global a vpravo Doom.

To jsem přesně udělal a vypadalo to ODPORNĚ, jako by na ty stěny někdo nalepil hleny z nosu Big Grin
28-10-2012 09:49 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
sulphurit Offline
Revenant
***

Posts: 42
Joined: Sep 2012
Post: #59
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
Tak ti to zajtra pošlem, alebo si to môžeš vytiahnuť z nejakej mojej mapy.
28-10-2012 09:54 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #60
RE: Zatím bezejmenný DOOM2 Projekt
ok, každopádně se mi nechce rozjet původní boom engine, takže to průběžně zkoušejte vy, kterým to frčí Wink
28-10-2012 10:02 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #61
RE: Czechbox
Damned: Otázečku - proč tvůj wad při načtení v Doom Builderu hlásí, že mu chybí Pnames pro texturu "N5META19"?

Když už do svých wadů nahráváš textury tak, že neexistuj graficky, ale jen jako položky v TEXTURE1 a PNAMES, tak ať to aspoň nehází žádný chybový hlášky a nestěžuje si to na nic!

U příští mapy už to prosím nedělej. Je v tom pak bordel...
(This post was last modified: 29-10-2012 08:52 PM by enkeli33.)
29-10-2012 08:50 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #62
RE: Czechbox
Mě to nic nepíše...
M5META19... hm... to je jméno patche pro texturu SUPPORTS, to nemá co dělat s tou BROVINE ze který máš bobky, která nemá žádný nový patche Wink
29-10-2012 10:35 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 565
Joined: Aug 2011
Post: #63
RE: Czechbox
(29-10-2012 10:35 PM)damned Wrote:  Mě to nic nepíše...
M5META19... hm... to je jméno patche pro texturu SUPPORTS, to nemá co dělat s tou BROVINE ze který máš bobky, která nemá žádný nový patche Wink

jiste, ze ti to nic nepise, kdyz pouzivas db2 Smile

jinak je jedno, ze to nesouvisi s tim brovine. jde o to, ze jsem vytvoril novy prazny textures1 a nahral do nej ty textury, co mi kdo poslal. pak jsem to prepsal tvym texture1, protoze jsem potreboval ty tvoje dve textury a nahral tam ty ostatmi, kdo mi co poslal. no a zatimco ten muj nove vytvoreny textures1 zadny chybi nehazi, ten tvuj jo. sice to neni takovy problem, ale radsi bych, kdyby priste ve tve mape nove textury existovaly graficky. thx
30-10-2012 12:43 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 289
Joined: Aug 2011
Post: #64
RE: Czechbox
Já už asi vím, čím to je... ale to je teda spíš mrcha Slade3...
Myslím, že jsem vytvořil texturu N5META19 z petche N5META19 a pak jí přejmenoval na SUPPORTS... zdá se, že tam asi zůstala nějaké stopa po té textuře N5META19, která zlobí...
Příště už ti budu prznit jen Texture wad... nebo ti jednoduše pošlu texturu, a ty si jí tam můžeš přidat podle svého Wink
30-10-2012 07:52 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->