Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zones of Fear
Author Message
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #769
RE: Zones of Fear
(03-06-2015 03:51 PM)PavelU Wrote:  Nejzávažnější podle mě jsou mapy 4, 9, 22 a 31, ale opravu by si zasloužilo i vše ostatní, co jsem tehdy zmiňoval, krom mapy 29. Kde to asi byla nějaká haluz, a ten secret už enkeli objasnil, že tam někde je.
Zidku ve 21 necham... tam to muze byt zajimava varianta na zkracovaní cesty...
04-06-2015 12:46 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #770
RE: Zones of Fear
Oki,
tak tedy takto:

Map 04 – Naziland – autor enkeli
Opraveno, jak mříže, tak láva

Map 06 – UAC Warehouse – autor Jaeden
Dveře ze secretu s plazmou by měly fungovat

Map 09 – Cathedral of Unending Dark – autor Jaeden
sloupky pošoupnutý, aby nešlo lehce projít.

Map 17 – The Circle – autor enkeli
jde snad jen o problem renderingu GLX portů. SW to nedělá, ale posunul jsem je teda.

Map 21 – Peace – autor enkeli
Nic jsem neupravil.

Map 22 – Undersite – autor Jaeden
Jméno by mělo být Ok.

Map 29 – Rotten – autor enkeli
grafický chyby jsem si nevšiml a našel jsem všechny secrety. Poslední, co jsi nenašel je za dveřma na žlutý klíč dole pod schody.

Map 30 – The Doomcore – autor Jaeden
Na teleportech chyběly tagy. Měly by už fungovat.

Map 31 – Rivalside – autor Jaeden
Jméno by mělo být Ok.


Pokud narazíš na něco dalšího závažného, tak dej vědět... Kdyžtak to pak pošlu na update na DoomWorld.


Attached File(s)
.zip  ZOF.zip (Size: 12.37 MB / Downloads: 141)
13-06-2015 07:18 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #771
RE: Zones of Fear
Co třeba MAP01, tlačítko otevírající dveře ven z místnosti s žlutým klíčem? Vzhledem k tomu, že to tlačítko je na jedno použití, ale dveře dovnitř lze otevřít a zavřít vícekrát, hráč se může navždy zamknout, pokud zmáčkne dveře a vrátí se do té místnosti. Řešením by bylo udělat to tlačítko na více použití.
13-06-2015 08:20 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #772
RE: Zones of Fear
(13-06-2015 08:20 PM)scifista42 Wrote:  Co třeba MAP01, tlačítko otevírající dveře ven z místnosti s žlutým klíčem? Vzhledem k tomu, že to tlačítko je na jedno použití, ale dveře dovnitř lze otevřít a zavřít vícekrát, hráč se může navždy zamknout, pokud zmáčkne dveře a vrátí se do té místnosti. Řešením by bylo udělat to tlačítko na více použití.

Beru v potaz. Opravim.
17-06-2015 11:52 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #773
RE: Zones of Fear
Super, super, super Smile !!! To si to teda fakt znovu zahraju! Opravy Ok. Map 21 v pohodě, nebyla to chyba, jen má vynalézavost Smile Počkám ještě na ten update první mapy.
18-06-2015 02:15 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #774
RE: Zones of Fear
Tak tedy to tlačítko je spravené...


Attached File(s)
.zip  ZOF.zip (Size: 12.38 MB / Downloads: 149)
19-06-2015 12:57 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #775
RE: Zones of Fear
(19-06-2015 12:57 AM)damned Wrote:  Tak tedy to tlačítko je spravené...

Díky, dojedu Armadosii a pak si dám zase ZoF.
19-06-2015 01:21 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #776
RE: Zones of Fear
tvl Damnede, ty jsi hardcore Big Grin

Díky za to, že ses ujal oprav...
Kdyby byl zof nějak úspěšnější, mohli bychom vydat verzi 2, ale asi to bylo mimo lidi tady všem ostatním celkem u prdele Big Grin
21-06-2015 01:23 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #777
RE: Zones of Fear
Tyhle pidi úpravy nestojí prakticky žádný čas...
24-06-2015 01:46 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #778
RE: Zones of Fear
Takže žádné další úpravy nejsou potřeba?
14-09-2015 04:38 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #779
RE: Zones of Fear
Než někdo uploaduje novou verzi ZOF na /idgames, chtěl bych říct, že doporučuji to neudělat. To proto, že komunita speedrunnerů (nejen) na Doomworldu tohle bere jako "zradu", protože jejich pracně vytvořená dema a speedruny nahrané na staré verzi wadu přestanou funguvat kvůli "desyncu" na všech mapách, které byly změněny. Naposledy jsem to viděl v případě updatu megawadu Armadosia (PavelU ji tady linkoval) a pár lidí si stěžovalo.

Zde můžete najít dema nahraná pro ZOF na Doomworldu: http://www.doomworld.com/vb/doom-speed-d...mplevel-9/
A zde jsou ZOF dema na DoomedSDA archívu: http://doomedsda.us/wad1906.html

U mnoha z nich lze čekat "desync", pokud ZOF oficiálně updatujete. Takže myslím, že když to uděláte, negativní odezva bude znatelnější než pozitivní, protože se určitě najde dost lidí, co bude nadávat.
(This post was last modified: 16-09-2015 11:34 AM by scifista42.)
16-09-2015 11:31 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #780
RE: Zones of Fear
Tak v tom případě bude řešení poskytnout alternativní download opravené verze (třeba z Liquidu nebo jej mám taky na blogu), a odkaz připsat třeba do updatovaného popisku.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
16-09-2015 12:55 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #781
RE: Zones of Fear
OK, možná, že je ZOF megawad s nejdelší herní dobou

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1883...gawads.pdf
30-09-2015 01:50 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #782
RE: Zones of Fear
Tak můžu nahrát upravenou verzi a v TXT nechat odkaz na puvodni verzi tady ze stranek...
08-10-2015 11:32 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #783
RE: Zones of Fear
Nebo by šlo nahrát novou verzi pod názvem "ZOF-fix" s tím, že stará verze na /idgames zůstane, a pro jistotu stejně zmínit odkaz na starý ZOF (na idgames i na liquiddoomu) v txt souboru nového ZOF-fix, a možná updatovat i txt starého ZOF (pouze txt, ne wad) s upozorněním na existenci ZOF-fix + odkazem na něj.
13-10-2015 12:20 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #784
RE: Zones of Fear
Zones of Fear – Tak dohrána ZoF Fix verze ze 14. 6. 2015.

Tentokrát s Hard Doom v.7 modem. Opět kampaň na Ultra-Violence. Přešlých všech 32 levelů. Jak se mi to hrálo, co jsem objevil, uvědomil si, co se mi nelíbilo.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 09 - Již opravena, zkracovačka fuč Smile Zkoušel sem, nešlo to obejít.

Aréna v závěru, jak hráč sebere BFG. V betatestu či někdy dříve, nevím, jsem nemohl najít cestu dále po té akční vřavě, když má hráč vstoupit do teleportu. Nyní byl ten teleport červeně označen. Hezky svítil, takže byl v poho vidět.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 10 – Ty sjížděcí sloupky jdou přejít, ale s velkým úsilím a strafováním. No, musíte mít skill, 50x to opakovat, až to dáte. Takže tu blbinu s teleportem, jak hráč spadne dolů, jsem naštěstí minul. Když to celý přejdu hardcore stylem, ten teleport tam vidět není. Což je fajn.

Měl to enkeli udělat buď s jedním nebo druhým řešením, viz ony dvě popsané cesty. Takhle přehršel nápadů, ale samotný gameplay nedotažený. Já prostě neuznávám tu „podvod“ cestu s teleportem Smile

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 15 – Brána na červený klíč a pěti spínači, při poslední vlně nepřátel jsem blokoval, z levé strany při vstupu dovnitř, spawnování protivníků. Takže na mě šli jen z jedné strany Smile Střílel jsem jako zběsilý, fuška. S HD neporovnatelně náročnější, jak default. Až po zneškodnění všech zaklínačů a většiny zmetků, teprve přemístění na druhou stranu, kde jsem dodělal zbytek poslední vlny.

Horní patro budovy na červený klíč, kde byla předtím dole ta vlna nepřátel. Jakmile mě tam teleport přenesl, proběhl jsem rychle do další šachty (asi 50x opakováno). Nedostatek životů a štítů, nedalo se bojovat. Potvory byly neomylné, holt HD mod.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 16 - Jakmile se vytvoří ty sloupkové vysoké schody nahoru, dole v jeskyni, tak tam lze normálně úplně dolů skočit. Hráč bude sloupky obklíčen, přičemž není problém zase vylézt nahoru. Protože tam přečuhují hrany, po nichž jde jít. Sice to chce trochu cviku. Obecně ale je místo jako takové slepé, přestože jím předtím hráč přišel. Dobré by bylo, kdyby po vysunutí těch sloupkových schodů se dole uprostřed objevil/zpřístupnil nějaký item, či to byl rovnou nově vytvořený secret Smile

Map 16 - Viz zde publikovaný text.
[Image: map-16-viz-text-v-dokumentu_s.png]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 19 - enkeli na jednom místě špatně zarovnal textury na zdi. Viz pořízené obrázky. Že to ale přece jen má v určité čísti správně, to si můžete všimnout. Proto jsem přesvědčen, že celá ta zeď měla být ze všech stran dobře zarovnaná, aby vzájemně ladila. Je to sice pouze detail, ale prostě jsem si ho náhodně všiml. Podobný problém byl kdysi s jednou texturou v mapě 15. To jsem taky musel hlásit a polopaticky navigovat, kde přesně to bylo Smile Zmíněnou chybu textur z mapy 19 ale snad najdete sami, bez podrobnějších instrukcí.

Map 19 - Nesprávně zarovnané textury 1, 2 a 3.
[Image: map-19-nespravne-zarovnane-textury-1_s.png] [Image: map-19-nespravne-zarovnane-textury-2_s.png] [Image: map-19-nespravne-zarovnane-textury-3_s.png]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 25 - Ty teleporty nejsou stále pořádně vidět. Úroveň je koncipována dokola, z jakékoli strany se jeví na první pohled stejně, v důsledku bojové vřavy hráč zapomene, který že sloup předtím sjížděl dolů. Takže zkouší náhodně všechny portály, co dosud otevřel a již navštívil, přičemž jen podle ikony spínače zjistí, že zde už dříve byl. Radím to vyřešit následovně, nemluvě o tom, že v HD modu byla celá oblast posetá těly padlých nepřátel. Jakmile hráč poprvé projde k danému spínači, kam se dostal otevřeným teleportem, přesně na tom místě se při hráčově návratu zpět objeví nějaká nová úzká tyč, sloupek, nějaké výrazné barvy. To bude značit již použité teleporty. Hráč bude tak vědět, že ten konkrétní již navštívil. Muselo by to ale být označeno výraznou barvou, např. nějakou modrou. Anebo jednoduše očíslovat všechny ty teleporty, prostě menší sloupek se zmíněným číslem. Při použití teleportu, aktivování spínače uvnitř, by se jen ono číslo přeškrtlo/označilo, že tu hráč už byl. Snad by to nějak tak v Doomu udělat šlo. Tento aspekt je totiž tím jediným, co dělá pětadvacátou mapu těžce nepřehlednou.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 26 – Ta první chodba s krvavou podlahou, jak se zavře vchod, hráč musí spínačem na protější straně otevřít cestu dál. Přičemž je z obou stran pod silným útokem nepřátel. V HD metá jeden protivník naráz několik střel, má několik druhů útoků, to znásobte větším počtem potvor. V pouhých pár vteřinách jsem tu byl pod nehratelným útokem, zběsile uhýbal střelám, s BFG nakonec dáno. Téměř vyčerpána energie, všichni na inriminovaném místě zneškodněni. Další průběh mapy byl s výzbrojí tak, tak. Málo raket, nábojů do brokárny. Naštěstí ta horní velká místnost, jak musí hráč proběhnout rychle k jednomu spínači a kde byl zástup dalších kreatur, už byla naprostou brnkačkou. Se tam vystříleli sami, já je pouze dodělal, některé nechal být. Zásob do BFG dost, tím byla předešlá část mapy napravena měrou vrchovatou.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 29 – Stále přetrvává to mizení mrtvých těl nepřátel. Myslím, že jsem to hlásil již kdysi. Opět na totožném místě, v samém závěru mapy. GZDoom OpenGL, pár přídavných modů, tehdy i nyní. Nikde jinde v ZoF ale tato chyba fakt není. A znovu jaksi podivný i při samotných soubojích, kde najednou zmizeli protivníci. Prostě to bylo divné, nevymýšlím si. Kdekoli jinde v ZoF to s přídavnými modifikacemi šlo bezvadně. Tak fakt nevím. Přiložený obrázek, jak tam jsou a nejsou ta mrtvá těla.

Map 29. - Mizející těla nepřátel 1 a 2.
Obrázek 1 Obrázek 2

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Map 30 – Fakt dobrá mapa, v Particle Fire Enhancer modu to byla místy hrozná cukatura. Nyní framerate po celou dobu 40-60 FPS, v předešlých mapách 60 FPS, což bylo víceméně v pohodě hratelné. Jen při načítání pozic mi nabíhaly jednotlivé snímky, obraz stál. V důsledku vyšší obtížnosti s HD modem jsem řadu lokací komplet čistil, ale některé zase famózně proběhl, až to bylo k nevíře. Např. prvně sebraný modrý klíč. Kakodémonům jsem utekl. Tady ale mají mírně naváděné firebally. Zásob do BFG bylo přehršel. Nesmrtelnost v secretu, jak hráč jde po úzké zídce a uprostřed je Cyberdémon (byly tu předtím ty nefunkční teleporty), se mi hodila. Nutno podotknout, že v HD prosvítá zářící předmět skrze stěnu, pokud je rozsah světla větší, než je umístěná stěna, za kterou je předmět schován. Tedy myslím, kdyby byla zeď trochu dál, asi to neprosvítá. S touto sebranou nesmrtelností jsem to proběhl, až do těch čtvercových, černých, úzkých chodeb, kde jsou ty ztracené duše. Opět mnohem zákeřnější v HD, ale mají jednu obrovskou výhodu, jsou hodně dobře vidět, díky vydávanému světlu. Obecně v těchto zapeklitých koutech tak byl, řekl bych, větší rozhled, byť šlo furt o poměrně temné prostory. Ty duše jsem odstřeloval vrženým granátem, alternativní zbraň na slotu pro raketomet v Hard Doomu. A štěstí, že při vstupu do teleportu, do dalších pater, šlo doplnit munici. Bych v opačném případě žádné rakety/granáty již neměl. Nejméně záživná část mapy. V Zones of Fear jsem taky měl celou dobu vykreslované stíny. Zprvu mi jen bylo divné, proč je někde barva světlejší a jinde zase tmavší, až později mi došlo, že jsou to obyčejné stíny Smile Úplný závěr byl tentokrát pěkný opruz. Strašně málo životů, štítů na doplnění, nesmrtelnost žádná. Musel jsem opakovat od okamžiku, jak hráč skočí dolů na závěrečný plac venku. když se vezme item na doplnění zdraví a štítů, je tam 200. To se u finálního výtahu dá celkem ustát. Největší zádrhel je asi ta část, jak sjíždí ty bloky nahoru/dolů, střídavě. Objeven jeden bug, viz obrázek. Seskočíte dolů poté, co jste vyjeli vysokánským výtahem nahoru a hned napravo je ona inkriminovaná pasáž z obrázku.

Map 30. - Zdvihací plošina, která při sjetí dolů prosvítá do prázdna, průhlednosti.
[Image: hd-40d_s.png]


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [Image: hd-zof-planouci-louce_s.png] [Image: hd-2_s.png] [Image: hd-255544158_s.png] [Image: hd-31_s.png] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
13-02-2016 03:30 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #785
RE: Zones of Fear
Pěkná a podrobná analýza, kluci z teamu by mohli udělat nějaké "postmortem" shrnutí :-)

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
15-02-2016 05:31 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #786
RE: Zones of Fear
Žádný velký aktualizace dělat nebudu Big Grin Maximálně opravím chyby. Stále je otázka, jestli má smysl verzi s opravami poslat na IDGAMES.

MAP30 - chybějící textury opravaný.
MAP19 - textury snad srovnaný.


Attached File(s)
.zip  ZOF.zip (Size: 12.37 MB / Downloads: 180)
12-03-2016 09:31 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #787
RE: Zones of Fear
(12-03-2016 09:31 PM)damned Wrote:  Žádný velký aktualizace dělat nebudu Big Grin Maximálně opravím chyby. Stále je otázka, jestli má smysl verzi s opravami poslat na IDGAMES.

MAP30 - chybějící textury opravaný.
MAP19 - textury snad srovnaný.

Super! Smile Tak ještě ověř pořádně ten konec v mapě 29, jsem si jistej, že je tam něco nestandardního. A jo, víc už toho v ZoF asi k opravení není. Mnou zmíněné věci jsou už jen gameplay/difficulty charakteru (navíc dost subjektivně), ale kdyby to enkelimu nevadilo Smile Proč ne, alespoň ty teleporty v mapě 25.

Updatovaný ZoF podle mě na IDGAMES patří, i kdyby to jakkoli rozdrbalo zavedené pořádky. Otázka je jen to, kdy tak učinit.
(This post was last modified: 16-03-2016 05:02 PM by PavelU.)
16-03-2016 04:43 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #788
RE: Zones of Fear
.
Přehled dosavadních oprav ZoF.WADu, včetně linků na jejich podrobný popis. - Poslední aktualizace Zones of Fear megawadu 12. 3. 2016 - Autor damned

Map 01 – Blood – autor enkeli
Opravena jedna chyba se spínačem, který otevírá dveře z místnosti se žlutým klíčem. Na chybu upozornil scifista42 dne 13. 6. 2015.

Map 04 – Naziland – autor enkeli
Opraveno, jak mříže, tak láva.

Map 06 – UAC Warehouse – autor Jaeden
Dveře ze secretu s plazmou by měly fungovat.

Map 09 – Cathedral of Unending Dark
– autor Jaeden
Sloupky pošoupnutý, aby nešlo lehce projít.

Map 17 – The Circle – autor enkeli
Jde snad jen o problém renderingu GLX portů. SW to nedělá, ale posunul jsem je teda.

Map 19 – Gate That Leads to Hell – autor enkeli
Textury na zdech snad srovnaný.

Map 22 – Undersite – autor Jaeden
Jméno by mělo být Ok.

Map 30 – The Doomcore – autor Jaeden
Na teleportech chyběly tagy. Měly by už fungovat.

Map 30 – The Doomcore – autor Jaeden
Chybějící textury na zdvihací plošině opravený.

Map 31 – Rivalside – autor Jaeden
Jméno by mělo být Ok.

Podrobný popis všech opravených chyb v těchto dvou příspěvcích.
(This post was last modified: 31-03-2016 04:26 AM by PavelU.)
18-03-2016 06:06 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scifista42 Offline
R2-D2
*

Posts: 98
Joined: May 2012
Post: #789
RE: Zones of Fear
Co to tlačítko v MAP01, které otevírá dveře z místnosti se žlutým klíčem, a protože dveře dovnitř lze otevřít a zavřít opakovaně, i to tlačítko ven by mělo být opakovatelné?

Doporučuju poslat to na /idgames jako nový wad s novým jménem (třeba zof-fix nebo zoffinal), aby se tím ten starý zof nepřepsal (kvůli existujícím speedrunům).

(oboje už jsem myslím zmínil dříve, jen pro připomenutí)
30-03-2016 10:15 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #790
RE: Zones of Fear
Sorry, opravu z první mapy jsem zapomněl uvést. Nyní tam již je přidána. damned ji loni po tvém upozornění hned opravil.

Momentálně je to tak již deset provedených oprav ZoF wadu.
31-03-2016 04:29 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #791
RE: Zones of Fear
Furt tam ty chyby jsou, nebo se opravily nějak samy od sebe?Big Grin

Mám se na ně třeba v neděli podívat?Smile
01-04-2016 03:35 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #792
RE: Zones of Fear
(01-04-2016 03:35 PM)enkeli33 Wrote:  Furt tam ty chyby jsou, nebo se opravily nějak samy od sebe?Big Grin

Mám se na ně třeba v neděli podívat?Smile

Pokud si damned dával pozor na to, s jakou verzí ZoF pracuje a měl přehled o již provedených opravách, měla by ta ze 12. 3. 2016 již být prosta závažnějších chyb. Ale lepší samozřejmě bude, když to sám zkontroluješ jejím hraním. Já tuhle verzi ještě nezkoušel.
01-04-2016 07:50 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #793
RE: Zones of Fear
(01-04-2016 07:50 PM)PavelU Wrote:  
(01-04-2016 03:35 PM)enkeli33 Wrote:  Furt tam ty chyby jsou, nebo se opravily nějak samy od sebe?Big Grin

Mám se na ně třeba v neděli podívat?Smile

Pokud si damned dával pozor na to, s jakou verzí ZoF pracuje a měl přehled o již provedených opravách, měla by ta ze 12. 3. 2016 již být prosta závažnějších chyb. Ale lepší samozřejmě bude, když to sám zkontroluješ jejím hraním. Já tuhle verzi ještě nezkoušel.

To jakože mám znovu hrát ZOF? Když mě tenhle wad nebaví, je nudnej a má dost divnej level design Big Grin
04-04-2016 12:26 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #794
RE: Zones of Fear
(04-04-2016 12:26 PM)enkeli33 Wrote:  To jakože mám znovu hrát ZOF? Když mě tenhle wad nebaví, je nudnej a má dost divnej level design Big Grin

Já to mám naopak, jeden z nejlepších wadů. Asi sis na Zones of Fear vytvořil nějakou averzi Big Grin
04-04-2016 04:27 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #795
RE: Zones of Fear
(04-04-2016 04:27 PM)PavelU Wrote:  
(04-04-2016 12:26 PM)enkeli33 Wrote:  To jakože mám znovu hrát ZOF? Když mě tenhle wad nebaví, je nudnej a má dost divnej level design Big Grin

Já to mám naopak, jeden z nejlepších wadů. Asi sis na Zones of Fear vytvořil nějakou averzi Big Grin

Jo, možná proto, že jsem ho hrál stokrát v rámci bety Big Grin

A v mapě 30 mi u domu s lebkama vždycky dojdou náboje, tak to vzdám
04-04-2016 06:10 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #796
RE: Zones of Fear
Jaedenova třicítka u některých hráčů celkem oblíbená

https://youtu.be/sVWnw8k4V8M
13-05-2016 07:57 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #797
RE: Zones of Fear
O Zones of Fear se píše v posledním 268. vydání Score.
Konkrétně v článku TOP 5 modů pro Doom.
Zřejmě Daniel Krásný vyzdvihuje zejména 10. mapu Test of Patience.
Spolu se Scythe, Plutonia 2, DTWID a Cyberdreams čestné místo :-)

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
12-06-2016 10:06 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
cyberreality Offline
Cyberdemon
***

Posts: 228
Joined: Jul 2011
Post: #798
RE: Zones of Fear
(12-06-2016 10:06 PM)leebigh Wrote:  O Zones of Fear se píše v posledním 268. vydání Score.
Konkrétně v článku TOP 5 modů pro Doom.
Zřejmě Daniel Krásný vyzdvihuje zejména 10. mapu Test of Patience.
Spolu se Scythe, Plutonia 2, DTWID a Cyberdreams čestné místo :-)

nejaky scan nekde na netu? jo to tak nejak prestal cist v minulem stoleti :)

[Image: liquiddoom.png]
12-06-2016 10:51 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #799
RE: Zones of Fear
Tak já něco dodám, ale až zítra.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
12-06-2016 11:21 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #800
RE: Zones of Fear
(12-06-2016 10:06 PM)leebigh Wrote:  O Zones of Fear se píše v posledním 268. vydání Score.
Konkrétně v článku TOP 5 modů pro Doom.
Zřejmě Daniel Krásný vyzdvihuje zejména 10. mapu Test of Patience.
Spolu se Scythe, Plutonia 2, DTWID a Cyberdreams čestné místo :-)

Vědí o té updatované verzi ZoF z letošního března?

(12-06-2016 11:21 PM)leebigh Wrote:  Tak já něco dodám, ale až zítra.

Taky si to rád přečtu.
13-06-2016 02:38 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->