Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Author Message
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #1
Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Rozhodl jsem se vytvořit megawad pro hru HeXen: Boyond Heretic. Obsahuje šest map (čili jeden tzv. "hub" nebo "cluster" nebo též "epizoda" doomovským jazykem řečeno).

Tohle je betatest topic

Každopádně tu je víc infa:
WIP: http://wadsinprogress.info/?a=listwads&wad=1810
Zde je trailer: https://www.youtube.com/watch?v=MgYzwifFPtk

download here

Quote:http://liquiddoom.net/upload/files/FH1.wad

Betatest [in progress]

Todo obecně:
• Čeknout veškeré dveře, jestli jsou [repetable action]
• Sjednotit všechny textury na spodní hraně dveří.

Pro jednotlivé mapy:

Fucking Woods [map01]
• Omr(d)knout, jestli nelze přidat textury místo neviditelných bariér. - radši nechávám, jak je, lol

Fucking Fire Temple [map02]
• Zvýraznit šutrák, aby ho furt někdo nepřehlížel.

Fucking Caves [map04]
• Upravit mosty

A shitload of enemies [map05]
• Ozdobit jeskyni ukrytou v poušti
(This post was last modified: 05-11-2016 06:16 PM by enkeli33.)
07-09-2016 10:55 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #2
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Tak já se tedy hlásím do betatestu, tak potom dej vědět, až bude beta připravená :-)

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
11-09-2016 10:24 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #3
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Tak jo, hotovo... ještě musím pojebat pár detailů

největší problém je asi světlost, která se v každým doom engine zobrazuje kapku jinak
15-10-2016 05:07 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #4
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Quote:http://liquiddoom.net/upload/files/FH1.wad
02-11-2016 08:19 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #5
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Takže zatím jsem prošel řekl bych asi polovinu, až po dveře s červeným klíčem.
Levely jsou dobře vyladěny, obtížnost na Berserkera adekvátní, jak u Enkeliho projektů bývá zvykem, není přehnaně obtížná a vyvážená
Ani pasti nejsou zákeřné, jistě se najdou úseky, ve kterých hráč umírá a jsou založeny na náhodě (sebrání zeleného klíče), ale jsou v minimálním počtu.
Vcelku jsem hrál v pohodě bez záseků, jenom jednou jsem přehlédl krystalek v lávových cestičkách

Nelíbily se mi neviditelné bariéry blokující průchod hned na úvod, nešlo by to udělat třeba jako částečně průhledná stěna, kterou by bylo vidět na druhou stranu, ale přitom by nebyla průchozí ? Bylo by to hezčí. Samozřejmě nevím, jestli podobné řešení idTech umožňuje. Ale nic zásadního a podstatného.

Bugy:
Problémy se dvěma dveřmi - pokud je ihned neprojdu, tak se zavřou a nelze je pak již otevřít a musel jsem použít cheat.
http://imgup.cz/image/LAzk
http://imgup.cz/image/LAzL

Jinak zatím nic dalšího. Ale nějaké psí kusy jsem neprováděl.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
04-11-2016 01:51 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #6
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Červený klíč?:) Fire Key?

U zelenýho klíče ti říká text, který z nich to je :) Když ho nestihneš přečíst, můžeš dočíst v konzoli :)

IdTech engine umí v případě hexena měnit na povel textury. Možná zkusím nějaký textury plotu nebo tak něco... uvidím :)

Ale bojím se, aby to pak nevypadalo hnusně. Vyloženě průhledný, jak to umí boom textury nejdou :)

Zatím díky, že do toho dáváš svůj čas :)
(This post was last modified: 04-11-2016 05:45 PM by enkeli33.)
04-11-2016 05:20 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #7
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Tak jsem to dojel teda ještě jednou...
Hexen je hrozna nuda, nema to vubec spad!
To preskakovani k jedne z knizek v jeskynich je peklo. S tim jsi nic neudelal.
Ty kostky venku ve fire temple jsi opravil tak, ze sice nehazi HOM, ale jsou to ted spis sloupy... Predtim ti nektere fungovali a jine ne. Mozna slo o chybu renderingu...
04-11-2016 07:43 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #8
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
(04-11-2016 07:43 PM)damned Wrote:  Tak jsem to dojel teda ještě jednou...
Hexen je hrozna nuda, nema to vubec spad!
To preskakovani k jedne z knizek v jeskynich je peklo. S tim jsi nic neudelal.
Ty kostky venku ve fire temple jsi opravil tak, ze sice nehazi HOM, ale jsou to ted spis sloupy... Predtim ti nektere fungovali a jine ne. Mozna slo o chybu renderingu...

No, já jsem neopravil popravdě vůbec nic Big Grin

Jen jsem promazal to HOM, aby mi leebigh nepsal, že tam mám HOM a že jsem kokot apod.
04-11-2016 08:39 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #9
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Enkeli:
Takže zatím pokračuji bez dalších zjevných chyb. Opravdu šlo o Fire key, já si ty klíče moc nepamatuji, té konzole budu teď využívat více.

Spíše by bylo lepší nějaké pole, ale jestli je to problém, nechej to tak, ten nápis to vysvětluje dostatečně

HOM jsem zatím nezaznamenal, takže v pohodě, a o pohlavních orgánech Ti psát nebudu, těch mám dost v práci :-)

Nyní končím, špatné světelné podmínky, uvidíme jestli to večer dojedu poprvé komplet.
Jinak plánuji přinejmenším jedno další zahrání, abych pochopil logiku puzzlů, protože jsem byl lehce zmaten v knihovně, kdy jsem myslím měl jenom jednu knihu, a tak jsem zase všechno znovu prošmejdil a nic jsem nenašel, a podruhé jižz spínač aktivovat šel.
Ale třeba jsem ji přehlédl.

Damned:
Zas tak nudné to není, možná je to dáno malým počtem druhů nepřátel. Ale ve Shitload of Enemies je protivníků teda bohatě.
To skákání zas tak hrozné nebylo, absolvoval jsem dokonce dvakrát, kdy jsem si napoprvé nedeaktivoval bariéru.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
05-11-2016 12:50 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #10
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
V knihovně ve Shitlordu - proč ta sbírka nepřátel reaguje až s latencí po sebrání ozubeného kola ? Aby to nebylo tak těžké ?
Pokud nepoužiji zbraň, tak než se vzpamatují, tak jim uteču v klidu k východu, kde je pacifikuji.
Jestli to bylo zamýšleno, že se na hráče mají vrhnout hned po vzítí kolesa, tak asi bude třrba zkrátit ten jejich budící interval.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
05-11-2016 03:31 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #11
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
(05-11-2016 03:31 PM)leebigh Wrote:  V knihovně ve Shitlordu - proč ta sbírka nepřátel reaguje až s latencí po sebrání ozubeného kola ? Aby to nebylo tak těžké ?
Pokud nepoužiji zbraň, tak než se vzpamatují, tak jim uteču v klidu k východu, kde je pacifikuji.
Jestli to bylo zamýšleno, že se na hráče mají vrhnout hned po vzítí kolesa, tak asi bude třrba zkrátit ten jejich budící interval.

No, to zpodždění je jako že si hráč řekne "sakra, vezmu kolo a všechny probudím a oni mě zabijou"

jenže pak ho sebereš a nic se stane... "he? nic?"

ale pak najednou... Smile
05-11-2016 03:46 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #12
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Jasně, chápu, ale zkušený hráč bude hned tušit nějakou čertovinu. Takže já jsem kolo sebral a prchal a přeskákal jim přes hlavy.
Efektnější by byl tento systém v Doomu, kde hráč nemůže skákat. takže by se tak jako tak do té skrumáže dostal.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
05-11-2016 05:22 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #13
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
ok, asi se vám nebude chtít hrát znovu nová verze, kde jsem opravil vše, co tu zatím zaznělo

Quote:http://liquiddoom.net/upload/files/FH2.wad

Možná už bych to pomalu mohl nasrat na doom world, abych se dozvěděl, že je to sračka Smile
05-11-2016 06:16 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #14
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Nech me dojet ještě tu původní :-)

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
05-11-2016 07:05 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #15
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Takže dohráno, žádné další chyby či problémy jsem nezaregistroval :-)
Dobrá práce, příjemně jsem se při hraní bavil

Takže jestli chceš, dám si to zítra znovu, ale nevím, jestli to stihnu.
Testoval jsem pod GZ Doomem, mám dát jiný port, třeba ZDoom ?

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
05-11-2016 10:47 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #16
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
(05-11-2016 10:47 PM)leebigh Wrote:  Takže dohráno, žádné další chyby či problémy jsem nezaregistroval :-)
Dobrá práce, příjemně jsem se při hraní bavil

Takže jestli chceš, dám si to zítra znovu, ale nevím, jestli to stihnu.
Testoval jsem pod GZ Doomem, mám dát jiný port, třeba ZDoom ?

No, pokud tak učinníš, zmenší se šance na výskyt bugů.
05-11-2016 11:43 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #17
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
OK, dám si to se ZDoomem tentokrát za paladina, teď jsem to dohrál za fightera.
A když se to vezme, napotřetí si zahraji za mága, za něho jsem snad Hexen nikdy nehrál :-)

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
06-11-2016 12:23 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #18
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Jak jste na tom? Přemýšlím, že už dneska večer to uploadnu na Doom World Smile
06-11-2016 02:23 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #19
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
No zatim bohuzel nijak, mam bohuzel momentalne jine veci na praci. Ale jestli chces, tak to tam dej. Vrhnul bych se na kdtoyz tak vecer. Jestli chces jeste pockat.
Vecer jsem to jeste kousel prosel, dvere jsou oprraveny, na tech blokujicich polich je napsano ForceField - nemelo by to byt Forcefield?

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
06-11-2016 06:00 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #20
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
(06-11-2016 06:00 PM)leebigh Wrote:  No zatim bohuzel nijak, mam bohuzel momentalne jine veci na praci. Ale jestli chces, tak to tam dej. Vrhnul bych se na kdtoyz tak vecer. Jestli chces jeste pockat.
Vecer jsem to jeste kousel prosel, dvere jsou oprraveny, na tech blokujicich polich je napsano ForceField - nemelo by to byt Forcefield?

wut? hexen přece zobrazuje VŽDYCKY jen velká písmena...

všechna!
06-11-2016 07:11 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #21
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Tak to jsem blbe viděl, mne se to druhe f zdálo velké. Tak v tomto.případě je to v poho.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
06-11-2016 08:15 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #22
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
ok, pak dej vědět, jestli máš dohráno a jestli máš další suggestion to improve this thing

jestli ne, pak to najebu na doom world a uvidíme, co se stane Big Grin
06-11-2016 08:23 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 288
Joined: Aug 2011
Post: #23
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Tak s "Butcherem" jsem to rychle prolitl... ted tam asi nic crucial neni... jen me ten Hexen fakt nebavi Big Grin
06-11-2016 09:08 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #24
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
tak dík, že sis dal ten čas a hrál jsi hru, která tě nebaví

máš u mě pusu a blowjob

sice to bude nevěra, protože mám přítele, ale whatever Smile
06-11-2016 09:13 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #25
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Dnešní sezení ukončeno kompletací Fucking Caves. Hráno pod ZDoomem v. 2.71
Dej vědět, jestli mám zítra dojet zbytek, nebo jestli to už budeš uploadovat na DoomWorld, jak jsi psal.
Bugy s dveřmi opraveny.
Zdá se mi to, nebo v ZDoomu jsou skoky poněkud obtížnější ? Jakoby by byly vzdálenosti mezi sloupy delší. Co jsem včera pod GZDoomem přeskákal zcela hladce, dnes v ZDoomu jsem musel použít strafe jump. Nemohu posoudit problematický úsek, který popisoval Damned, nyní je již odstraněn. Máj dojem, že při testu ZOF byly podobné rozdíly mezi enginy.

Ve Fucking Caves jsem spadl do tohoto hrobu a zůstal na dně viset se 7% zdraví a nemohl jsem se dostat ven. Malá hloubka jámy k dostatečnému úmrtí ? Možná jsem při pádu použil lékárničku, nevím jistě.
http://imgup.cz/images/2016/11/06/Screen...230902.png

Po sebrání druhé knihy se zobrazí hláška Fucking Caves completed. Ale hráč není upozorněn, že sebral druhou knihu. Což při mém včerejším hraní vedlo k nejistotě, co dělat dále.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
(This post was last modified: 07-11-2016 01:11 AM by leebigh.)
07-11-2016 01:06 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #26
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Ok, dojeď zbytek Smile

Zandronum má nejrychlejší pohyb, gzdoom a zdoom jsou pomalejší

ale rychlostí se liší i postavy - mág je např. pomalejší, než warrior a cleric je někde napůl cesty Smile

tím se liší i pár dalších věcí - třeba výpočet propadu podlahy - kde v zandronum valí neomezeně a proto v zandronum tě ten hrob zabije - v zdoom to jde pouze do 255 (tj. 0 až 255, takže výška může nabývat 256 bitů). Proto jsi to přežil - budu to muset pak vynásobit osmi, abychom se dostali hlouběji Smile Díky za upozornění..

Upravím i tu hlášku Smile
07-11-2016 08:33 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #27
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Beta 2 dohrána, další připomínky nemám a na bugy jsem od minulého postu nenarazil.
Takže můžeš asi uploadovat pokud tedy nebudeš opravovat výše zmíněný hrob :-)

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
07-11-2016 07:05 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #28
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
(07-11-2016 07:05 PM)leebigh Wrote:  Beta 2 dohrána, další připomínky nemám a na bugy jsem od minulého postu nenarazil.
Takže můžeš asi uploadovat pokud tedy nebudeš opravovat výše zmíněný hrob :-)

Opravím a uploadnu

Moc díky za tvůj čas Smile Wink Máš u mě pusinku Big Grin Tongue

teď koukám na ten sesuv

měl jsem, že se ta hrobka propadne o 400 bitů, ale cokoliv nad 255 se ... a teď nevím, jak se tahle matematická operace nazývá česky

400%255 = 145

145 je sesuv půdy, který jsi přežil... klesl jsi jen o 145 bitů dolů Big Grin
(This post was last modified: 07-11-2016 09:06 PM by enkeli33.)
07-11-2016 08:34 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Arachnotron
***

Posts: 268
Joined: Aug 2011
Post: #29
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Rádo se stalo :-)
Ale pusinku si nechám raději pro svou drahou manželku, pro kterou si z pátku na sobotu pojedu do Portugalska :-D
Jestli nás s Damnedem zmíníš v kreditech, budu rád.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
07-11-2016 11:06 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #30
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
(07-11-2016 11:06 PM)leebigh Wrote:  Rádo se stalo :-)
Ale pusinku si nechám raději pro svou drahou manželku, pro kterou si z pátku na sobotu pojedu do Portugalska :-D
Jestli nás s Damnedem zmíníš v kreditech, budu rád.

zmínil jsem

už jsem to šupnul na doom archives

ale možná to odmítnou - je tam hafo instrukcí Big Grin
07-11-2016 11:09 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #31
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
je to tam

https://www.doomworld.com/idgames/levels/hexen/d-f/fh
11-11-2016 08:48 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 562
Joined: Aug 2011
Post: #32
RE: Fucking HeXen (megawad) - project in progress
Občas mi od fans chodí hezký emaily

Hi there

Firstly, congratulations on a fucking awesome WAD!!

I am a massive HEXEN gamer - played it, clocked it, written quite a few walkthroughs of Original and Deathkings, and in the last few years I've been downloading heaps of custom made WADS for HEXEN to play.

I'm sure you've heard of other custom WADS such as Centromere, Vaults, Caldera, Scourge of Viscerus, & The Dark Portal (that's my Top 5 - in no particular order) - which are unquestionably excellent WADS. There are countless shitty ones too!

Your WAD was very enjoyable! Very well structured, incredibly witty, excellent environment and decorations, and fantastic use of puzzles and keys. Also the hints on the gravestones were genius!

Keep up the great work!!
11-01-2018 08:50 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->