Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gzdoom UDMF ASC help
Author Message
kloki38 Offline
Red Skeleton
***

Posts: 49
Joined: Feb 2016
Post: #1
Gzdoom UDMF ASC help
Momentalne robim jednu mapu v UDMF a jej sucastou je aj prilezitostny puzzle item. S jednym problem nemam, ale neviem presne co mam robit, ked chcem napr. 2 itemy na otvorenie LEN jednych dveri (v Hexene to boli napr. knihy alebo drahokamy). Mam to teda spravit cez && ?
Ak chcem napr. pouzit puzzle item na objekt (napr. nieco polozit na sochu) tak to mam spravit cez activate ?

///////////////////////////////
Hotové projekty: Operation Portalus, Shadow over the Pathoras, Lost Episodes pre 32x, Wolfendoom: Coming of the Storm DEMO
///////////////////////////////

12-04-2016 08:34 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jaeden Offline
Revenant
***

Posts: 57
Joined: Aug 2011
Post: #2
RE: Gzdoom UDMF ASC help
(12-04-2016 08:34 PM)kloki38 Wrote:  ked chcem napr. 2 itemy na otvorenie LEN jednych dveri (v Hexene to boli napr. knihy alebo drahokamy). Mam to teda spravit cez && ?
Pokud máš to otevření přes script tak ano.

(12-04-2016 08:34 PM)kloki38 Wrote:  Ak chcem napr. pouzit puzzle item na objekt (napr. nieco polozit na sochu) tak to mam spravit cez activate ?
To záleží na tom, co ten objekt je zač.
12-04-2016 09:15 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
kloki38 Offline
Red Skeleton
***

Posts: 49
Joined: Feb 2016
Post: #3
RE: Gzdoom UDMF ASC help
(12-04-2016 08:34 PM)kloki38 Wrote:  Ak chcem napr. pouzit puzzle item na objekt (napr. nieco polozit na sochu) tak to mam spravit cez activate ?
To záleží na tom, co ten objekt je zač.
[/quote]

Normalny decorate.

///////////////////////////////
Hotové projekty: Operation Portalus, Shadow over the Pathoras, Lost Episodes pre 32x, Wolfendoom: Coming of the Storm DEMO
///////////////////////////////

15-04-2016 01:54 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jaeden Offline
Revenant
***

Posts: 57
Joined: Aug 2011
Post: #4
RE: Gzdoom UDMF ASC help
V tom případě by ten objekt měl být odvozený z SwitchingDecoration, podívej se kdyžtak jak je napsanej http://zdoom.org/wiki/Classes:ZWingedStatueNoSkull
15-04-2016 07:01 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
kloki38 Offline
Red Skeleton
***

Posts: 49
Joined: Feb 2016
Post: #5
RE: Gzdoom UDMF ASC help
Dakujem, toto bolo presne to, co som hladal. Tie 2 switche idu, len nvm ako tu mam nastavit zmenu textury pre kazdy switch zvlast, lebo teraz ked pouzijem 1 , tak 2 (neaktivovany) dostane tiez texturu aktivovaneho.

///////////////////////////////
Hotové projekty: Operation Portalus, Shadow over the Pathoras, Lost Episodes pre 32x, Wolfendoom: Coming of the Storm DEMO
///////////////////////////////

17-04-2016 08:30 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jaeden Offline
Revenant
***

Posts: 57
Joined: Aug 2011
Post: #6
RE: Gzdoom UDMF ASC help
Potřeboval bych asi vědět jak přesně to máš, protože teď si moc nejsem jistý. čeho kde chceš dosáhnout.
19-04-2016 06:54 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
kloki38 Offline
Red Skeleton
***

Posts: 49
Joined: Feb 2016
Post: #7
RE: Gzdoom UDMF ASC help
http://s31.postimg.org/813kaqsex/map.png

Na otvorenie tych dveri treba do kazdeho slotu dat flame mask. Aktivacia ide - len nvm co mam spravit, aby sa textura zmenila LEN u pouziteho SW. To co mam teraz zmeni texturu aj na tom 2- nepouzitom.

///////////////////////////////
Hotové projekty: Operation Portalus, Shadow over the Pathoras, Lost Episodes pre 32x, Wolfendoom: Coming of the Storm DEMO
///////////////////////////////

(This post was last modified: 19-04-2016 09:23 PM by kloki38.)
19-04-2016 09:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jaeden Offline
Revenant
***

Posts: 57
Joined: Aug 2011
Post: #8
RE: Gzdoom UDMF ASC help
Texturu měníš přes script? Jestli ano, nemáš na obou zdech stejný lineID?
19-04-2016 09:27 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->