Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bloodstain - released
Author Message
leebigh Offline
Pain elemental
**

Posts: 252
Joined: Aug 2011
Post: #1
Bloodstain - released
Na Nový rok vyšel dlouho očekávaný megawad od Pipicze.
Stahujte zde:
https://www.doomworld.com/idgames/levels...ads/bstain

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
05-01-2016 09:47 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 274
Joined: Aug 2011
Post: #2
RE: Bloodstain - released
Tak parchant ani nečekal, až mu to dotestuju. A to jsem našel nějaký bugy...

Navíc je to pro mě dost těžký. Asi nemám skill. Big Grin
12-01-2016 01:30 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #3
RE: Bloodstain - released
(12-01-2016 01:30 PM)damned Wrote:  Tak parchant ani nečekal, až mu to dotestuju. A to jsem našel nějaký bugy...

Navíc je to pro mě dost těžký. Asi nemám skill. Big Grin

Rád bych pak odladěnou verzi modu.

Letos si to chci zahrát.
12-01-2016 11:28 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
leebigh Offline
Pain elemental
**

Posts: 252
Joined: Aug 2011
Post: #4
RE: Bloodstain - released
(12-01-2016 01:30 PM)damned Wrote:  Navíc je to pro mě dost těžký. Asi nemám skill. Big Grin

Tuším, že to bude masakr, takže raději hraji na třetí obtížnost.

Leebigh´s Doom blog
http://doom.starehry.eu/
16-01-2016 02:45 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 274
Joined: Aug 2011
Post: #5
RE: Bloodstain - released
Tak jsem doposud myslel, ze to hraju na HMP ale podle vseho to hraju na UV Big Grin
Takze to s tim mojim skillem nebude tak spatne Big Grin
18-01-2016 03:26 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
PavelU Offline
Cacodemon
*

Posts: 127
Joined: Jan 2012
Post: #6
RE: Bloodstain - released
.
Doposud objevené chyby v českém megawadu Bloodstain. Najdu-li něco dalšího, tak doplním.

Jedná se o technické chyby, nevyvážený game design, subjektivní zhodnocení a chování hry, ale vycházím z toho, jak je tomu u jiných wadů a her.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 05 – The Intersection
Alternativní cesta k posledním dveřím, čímž postrádá význam autorem nadesignovaný spínač a vysouvající se cesta dál. A to nebylo potřeba žádných speciálních úkonů, typu skoku, rocket jumpu, skrčení a podobně.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 07 – The Ampitheater
Tři mříže vedle sebe, znázorňující jednotlivou trojici vyžadovaných klíčů, není vůbec nutné zpřístupňovat kompletně. Stačí jen dvě vedle sebe, podle nazelených klíčů, a v pohodě projdete dál. Tzn. třetí klíč jsem vůbec neměl. Možná byl někde u toho Cyber Démona.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 08 – Toxic Sea
Zelená kyselina tu opět neubírá žádné životy/zdraví. Což tedy nechápu, prostoru pro pohyb je tu dost i mimo ni. K čemu tam je, když nic hráči neubírá?
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 14 – Dryad's Garden
Jak se jde tou chodbou s menšími pavouky a Cyberdemonem, kam vede cesta k exitu, tak tady mi hra zničehonic hodila nějaký error. Což skočilo do menu hry a v okně pro příkazy v konzoli to cosi vypsalo. Opětovné načtení pozice již ale bylo ok, znovu k popsanému nedošlo.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 15 – Secluded Stronghold
Jak hráč objeví nalevo secret, skočí posléze dolů do vody, neubírá mu to životy, o kousek dál ale už jo. Je otázkou, jestli je správně jedna nebo druhá varianta. Ale nelogická chyba to je.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 20 – The Great Furnace
Viz přiložený obrázek, na tomto místě nedochází k úbytku zdraví, což působí absurdně. Zásob všude dost, dokonce i secret tam je. Tudíž při úbytku by to bylo v poho hratelné. Obecně tyhle kyksy nikde jinde moc nevídám. Armadosia byla přísně precizní z opačného soudku, že to kvůli tomu nebylo vůbec smysluplně hratelné. Bloodstain to neřeší pro jistotu vůbec.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 22 – Chambers of Suffering
Mezera do prázdna u zvedající se mříže, jak hráč sestoupí po schodech dolů, kde byli Revenanti a Kakodémoni. Z určitého úhlu pohledu není ta červená mezera vidět, pokud ale upřete pohled níže k mříži a specificky se otočíte, vidět rázem je. Pro jistotu přikládám i trojici obrázků, mezera 1, mezera 2 a mezera 3.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 24 – Sulfur
Láva opět neubírá zdraví. Jsou tam lékárničky, takže by šlo doplnit v poho. A i kdyby tedy mariňák měl mít na sobě nějaký odolnější suit, tak fajn. Ale o tom nevím. Mezi těmi sektory s lávou se dá pohybovat dobře, protože je tam i pevná zem. Tudíž není důvod, aby ona látka hráči nic neubírala.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 25 – The Disciples of Babel
Most nad menší oblastí s krví nelze projít, jakmile je hráč dole pod ním, protože se tváří jako obyčejná pevná stěna. Dole v krvi jsou přitom sjížděcí plošiny pro cestu zpět nahoru. Ty jsou na dvou stranách, ale ke každé se dá jen ze shora seskočit, díky tomu, že se nelze realisticky dostat přímo pod most, nachází-li se hráč dole v krvi. Opět přiložen obrázek.
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 25 – The Disciples of Babel
U již zmíněného mostu se dá přes obě boční strany dostat do většího krvavého jezírka, jednoduše tam lze ze shora spadnout. Přičemž se odsud nedá vůbec dostat pryč. Oblast působí vcelku pěkně, vhodná na nějaký ukrytý secret, ale nic v ní k mání není. Opět znázorňují dokumentující screenshoty.

[Image: map-25-krvave-jezirko--slepe-misto-1_s.png] [Image: map-25-krvave-jezirko--slepe-misto-2_s.png] [Image: map-25-krvave-jezirko--slepe-misto-3_s.png]
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 25 – The Disciples of Babel
Úplný závěr mapy, než dojde k aktivaci finálního spínače. Pokud jej obejdete, stojíte v přímce právě s tímto spínačem, otočíte se pohledem na zamřížovaný Exit a dotknete se těch černých sloupů. Tím, že patřičně popojdete, uděláte několik kroků. Následná technická chyba způsobí, že se jakoby ocitnete úplně nahoře, respektive v prázdnu, před sebou dole vidíte jen ony dlouhé mříže. Krok zpět vrátí vše do pořádku, ale opakovaně ke zmíněnmu jevu docházelo. I když po mně šli nepřátelé. Možná se chyba ale vyskytla jen u mě. GZDoom, Pal Plus, Hard Doom, graf. drivery z února 2015.

[Image: map-25-graficka-chyba-1_s.png] [Image: map-25-graficka-chyba-2_s.png]
________________________________________________________________________________​_______________________________________

Map 28 – Descent into Madness
Jak se dostanete k červené kartě, která je vidět přes mřížku, tak zde je jedna zajímavá, ale nevyužitá oblast. Výtah uprostřed stěny, kam se dá dostat cestou skrze útočícího cyberdemona a kličkující most/schody, vyjede nahoru, načež hráč sebere bílý item na doplnění zdraví a štítů. Ok, dobře schované, umístěné, ale jde odsud ze shora seskočit úplně dolů k červenému teleportu. Na onom místě přitom absolutně nic není. Itemy, nepřátelé, secret. Prostě nic. Oblast ale vypadá docela slušně. No, díky autorově oblibě netradičně koncipovaných podlaží, mostů, plošin, přes něž lze vidět dolů, či to navozuje ten dojem, jsem objevil jednu další chybu. Když si stoupnete na úplný kraj, viz obrázek 1, dá se šikovně spadnout o něco níže, kde najednou vidíte onu červenou kartu. Nelze ji ale pochopitelně sebrat, protože neviditelná stěna blokuje vaše jakékoli snažení popojít, abyste se k ní dostali/nedostali. Způsob jejího dosažení je samozřejmě jiný. Prvně jsem tam spadl omylem, to místo objevil/zjistil náhodou, ale i opakovaně se mi povedlo výše uvedeným postupem tutéž situaci nasimulovat. Ačkoli to i tak vyžadovalo určité úsilí. Zbylá dvojice dokumentujících obrázků, 2 a 3.
(This post was last modified: 19-06-2016 01:51 AM by PavelU.)
16-06-2016 05:22 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
damned Offline
Arachnotron
***

Posts: 274
Joined: Aug 2011
Post: #7
RE: Bloodstain - released
Bloodstain se dostal do posledních Newstuff chronicles na DoomWorldu.

http://www.doomworld.com/php/topstory.php?id=4605
22-07-2016 06:36 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
enkeli33 Offline
Hell Knight
*

Posts: 541
Joined: Aug 2011
Post: #8
RE: Bloodstain - released
Já jsem nedávno bloodsteina dohrál a je vidět, že pipicz pro zones of fear obětoval svůj nejhorší level, protože jeho úroveň je normálně mnohem vyšší (zmetek!)

a jinak mapa 27 je fakt hafo těžká. Hell Revealed překonáno
22-07-2016 09:33 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 



-->